  • Data: 2002-05-26 12:03:50
    Temat: Re: Podpis na karcie.
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gumbas" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    news:acqhuo$mhg$1@flis.man.torun.pl...

    > Mnie nie isteresuje czy jest grafologiem. Ja nie chce ponosic konsekwencji
    > za to, ze ktos pozwolil zlodziejowi skorzystac z mojej karty.

    hehe, o naiwnosci! Zgaduje - nigdy Ci nie ukradli, prawda?

    Ja nie ponosze
    > tu winy, a moje pieniadze w banku maja byc bezpieczne. Nie obchodzi mnie
    > kto za to zaplaci, kasjer, sklep, bank, czy ubezpieczyciel. Pieniadze maja
    > do mnie wrocic.

    :-) Jako klient masz obowiazek strzec kart, a skoro Ci ukradli to Twoja
    wina, nie banku, sklepu itp. Drugim waznym punktem jest koniecznosc
    natychmiastowego zastrzezenia. Jesli to zrobisz - nie poniesiesz
    konsekwencji, bo bank przejmie odpowiedzialnosc. Jesli nie - znow nawaliles.

    Wyobraz sobie teraz, ze daje karte wspolnikowi. On czysci konto na np.
    200.000zl w kilka godzin. Dzielimy kase na pol. Podpisuje sie robias krzywe
    "S" na poczatku mojego podpisu. Zglaszam zastrzezenie. Podaje krzywe "S"
    jako powod reklamacji. Bank oddaje mi 200.000zl (rownie dobrze moze byc inna
    kwota).

    Hej, obudz sie, to byl tylko piekny sen :-)

    pzdr