  • 1. Data: 2009-02-26 18:37:54
    Temat: Pocztowy killer padł pierwszy
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    ...I to padł już miesiac temu ;-)

    "26-2-2009
    Zmiany w Killer lokacie
    Od 27 stycznia br. Bank Pocztowy zwiększa maksymalną kwotę Killera do 20
    000 zł., a próg minimalny do 2 tys. zł. Jednocześnie ulega zmianie
    oprocentowanie lokaty - wyniesie ono 7%..."

  • 2. Data: 2009-02-26 19:16:23
    Temat: Re: Pocztowy killer padł pierwszy
    Od: Peet <w...@g...com>

    On 26 Lut, 19:37, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:
> [...]
    > 000 zł., a próg minimalny do 2 tys. zł. Jednocześnie ulega zmianie
    > oprocentowanie lokaty - wyniesie ono 7%..."

    "Od 27 stycznia" dziwne...

  • 3. Data: 2009-02-26 19:24:53
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Peet" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > "Od 27 stycznia" dziwne...

    no to może tera
    co zamiast killera :)

    co by było bez belek
    i innych duperelek

  • 4. Data: 2009-02-26 19:51:04
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Peet nadaje:

    > "Od 27 stycznia" dziwne...

    Gdy się działa w pośpiechu to pojawiają się blędy...
    Pocztowy chce zatrzymać odpływ gotówki którą udało mu się zebrać dzięki
    killerowi stąd "bezbelkowa promocja" dotycząca już założonych i
    zakładanych jeszcze dziś lokat odnawialnych. Nawet kosztem ilości nowych
    lokat bo na nowych warunkach w killerze nie ma już nic "zabójczego"..

  • 5. Data: 2009-02-26 21:42:13
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakładanych jeszcze dziś lokat odnawialnych. Nawet kosztem ilości nowych
    > lokat bo na nowych warunkach w killerze nie ma już nic "zabójczego"..

    Dzisiaj składałam wnioski na 8%, ale pieniądze na konto miałam przekazać
    jutro, więc już na 7%. Przed chwilą wycofalam wszystkie zlecenia do
    Pocztowego na jutro i tym sposobem żegnam się z tym bankiem. Póki co
    zakładam lokaty 7-dniowe w Eurobanku,wygodniej i dużo mniej pisania.

    Pozdrawiam
    Grażyna