  • 1. Data: 2014-01-15 19:31:03
    Temat: Poczta Polska juz przesyla wplaty na konta w innych bankach w ten sam dzien?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Czy mi sie zdaje czy poczta w koncu jest na czasie i wysyla dzisiaj
    pieniadze ktore dzisiaj przyjela do wplaty na konto bankowe?

    WAM

  • 2. Data: 2014-01-15 20:49:07
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-01-15 19:31, WAM pisze:
    > Czy mi sie zdaje czy poczta w koncu jest na czasie i wysyla dzisiaj
    > pieniadze ktore dzisiaj przyjela do wplaty na konto bankowe?
    >
    > WAM

    masz rację! zdaje Ci się!
    Pozdrawiam Dan

  • 3. Data: 2014-01-15 21:14:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 15 Jan 2014 20:49:07 +0100, DanW <m...@g...pl> wrote:

    >masz rację! zdaje Ci się!
    >Pozdrawiam Dan
    Dziś na rachunek w ING dostałem 2 wpłaty:
    Wpłata w UP nr:003078140115AA#P0018
    Wpłata w UP nr:003284140115AP#P0073

    Jak widać w środku numerka wpłaty nadano 140115 czyli dzisiaj. Zawsze
    przychodziło po 2 dniach a teraz w dniu nadania.

    Ktoś wie jaka jest graniczna godzina nadania w UP aby weszło na III
    sesję?

    WAM

  • 4. Data: 2014-01-15 21:17:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 15 Jan 2014 21:14:21 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    >przychodziło po 2 dniach a teraz w dniu nadania.
    >
    >Ktoś wie jaka jest graniczna godzina nadania w UP aby weszło na III
    Sam sobie odpowiem :)
    Terminy:

    1) wpłata STANDARD - wpłata gotówkowa przekazywana na rachunek
    bankowy odbiorcy w postaci komunikatu elektronicznego w drugim dniu
    roboczym po dniu jej przyjęcia,

    2) wpłata STANDARD PRIORYTET - wpłata gotówkowa przyjmowana w
    placówkach pocztowych spełniających warunki techniczne umożliwiające
    prawidłową realizacje usługi tj. przekazanie jej na rachunek bankowy
    odbiorcy w następujących terminach:

    a) w dniu jej przyjęcia III sesją eliksir dla wpłaty
    zarejestrowanej do godziny 14:00

    b) w następnym dniu roboczym po dniu jej przyjęcia I sesją eliksir
    dla wpłaty zarejestrowanej po godzinie 14:00,

    c) w następnym dniu roboczym po dniu jej przyjęcia I sesją eliksir
    dla wpłaty przyjętej przez listonosza,

    WAM