  • 1. Data: 2004-10-26 18:48:24
    Temat: Pochwała dla BZ WBK
    Od: "rsa127" <f...@i...pl>

    Witam,

    Chciałbym pochwalić BZ WBK. W piątek złożyłem wniosek o kartę kredytową
    główną i dodatkową. Już dziś (wtorek) dostałem telefon z oddziału, że karta
    jest do odbioru. Niecałe trzy dni robocze na przesłanie wniosku, ocenę
    zdolności kredytowej i wyprodukowanie karty. Szybciej chyba już trudno.

    Polecam,

  • 2. Data: 2004-10-28 09:28:48
    Temat: Re: Pochwała dla BZ WBK
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    rsa127 wrote:
> [...]
    > oddziału, że karta jest do odbioru. Niecałe trzy dni robocze na
    > przesłanie wniosku, ocenę zdolności kredytowej i wyprodukowanie

    a ja znam dziewczyne 25 lat, rok po studiach, praca w KPMG - a BZWBK odmówił jej
    KK Visa Profit z limitem 3000 bez podania przyczyny
    - i gdzie tu logika ?
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-10-28 09:47:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a ja znam dziewczyne 25 lat, rok po studiach, praca w KPMG - a BZWBK
    odmówił jej
    > KK Visa Profit z limitem 3000 bez podania przyczyny
    > - i gdzie tu logika ?

    To nie logika, to scoring :-))) Nie wiem? Za młoda? Za krótki staż pracy?

  • 4. Data: 2004-10-28 12:23:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Glenn wrote:

    > To nie logika, to scoring :-))) Nie wiem? Za młoda? Za krótki staż
    > pracy?

    no fakt, ale praca na czas nieokreslony, telefon idei (bo Profit), samochód
    i nadal to za mało. No i brak dzieci, bo co do braku męzą to nie wiem jak to
    scoring traktuje - jako zaletę czy obciążenie.
    Glenn - jak myslisz, ty powinnac wiedziec :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-10-28 12:31:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > no fakt, ale praca na czas nieokreslony, telefon idei (bo Profit),
    samochód
    > i nadal to za mało.

    <żart> Może uznali KPMG za niewiarygodną firmę </żart>

    >No i brak dzieci, bo co do braku męzą to nie wiem jak to
    > scoring traktuje - jako zaletę czy obciążenie.
    > Glenn - jak myslisz, ty powinnac wiedziec :-)

    Traktuje dobrze - kartę dostałam :-) . Dla ułatwienia: do konkubenta się nie
    przyznawałam uznając pytanie o to za wystarczająco bezczelne biorąc pod
    uwagę, że to tylko KK :-)

  • 6. Data: 2004-10-28 12:33:21
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i nadal to za mało. No i brak dzieci, bo co do braku męzą to nie wiem jak
    > scoring traktuje - jako zaletę czy obciążenie.

    Stan "wolny" to obciazenie

    > Glenn - jak myslisz, ty powinnac wiedziec :-)

    Przepraszam, ze sie do prywatnego watku wcinam...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2004-10-28 12:37:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Stan "wolny" to obciazenie

    A wiesz jak traktuje deklarację "kociej łapy" ? Przecież bank i tak nic z
    tego nie będzie miał, jak ktoś sie przekręci, że miał/miała za życia
    partnera/partnerkę :-) ? A gdzies mi sie "obiło o uszy", że deklaracja
    konkubinatu na niektóre scoringi pomaga. Jaki w tym sens?

  • 8. Data: 2004-10-28 12:40:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Slawek Kos wrote:

    > Stan "wolny" to obciazenie

    > Przepraszam, ze sie do prywatnego watku wcinam...;-)

    nie ma za co, watek jest wspołny
    ty uwazasz ze brak meza to obciazenie, a ja i Glenn ze to chyba jednak plus
    wg mnie to BZWBK mógłby nie byc taki wredny i powiedziec dzewczynie dlaczego nie
    dal jej karty - co im to szkodzi?
    *** blad ***

  • 9. Data: 2004-10-28 12:43:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie ma za co, watek jest wspołny
    > ty uwazasz ze brak meza to obciazenie, a ja i Glenn ze to chyba jednak
    plus

    Poprawka - ja nie wiem, czy stan "wolny" to zaleta. Wiem tylko, że kartę
    dostałam ("mimo" lub "dzieki" deklaracji takiego stanu). Nie wiem, czy
    deklaracja "związku nieformalnego" cos by tu popsuła (lub poprawiła). Po
    prostu uznałam, że to nie ich sprawa.

    > wg mnie to BZWBK mógłby nie byc taki wredny i powiedziec dzewczynie
    dlaczego nie
    > dal jej karty - co im to szkodzi?

    Ano mogliby, ale jak wiem nie muszą :-) . Może jakiś kredycik ma? A może
    ważny jest wiek? Nie mam pojęcia.

  • 10. Data: 2004-10-28 15:17:59
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > odmówił jej
    > KK Visa Profit z limitem 3000 bez podania przyczyny

    Nie znam zasad, ale wątpiłem, że kartę otrzymam. Lokum z kredytem na 90%
    wartości, spora linia w rachunku i inne karty. Na plus chyba przemawia pare
    lat dobrej historii w BIK i znani na rynku pracodawcy mój i żony.
    Wydaje mi się też, że banki zwykle nie mówią dlaczego odmawiają. Wtedy
    byłoby dużo wątków na forach...