  • 51. Data: 2004-02-18 14:40:28
    Temat: Re: Pobieranie opłat za wypłatę pieniędzy
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c0vsg8$gqi$1@inews.gazeta.pl...
    > Chyba nie doczytałeś. Wedle mBanku ci z osadem właśnie zostali.

    No w sumie nic dziwnego, że nie doczytałem, bo przestałem śledzić wątek. No
    to mBank piękny biznes zrobił. Konkurencja dostała cały śmietnik i masę
    problemów, a oni wyjdą na prostą. Ciekawe ile im średni osad podskoczy ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 52. Data: 2004-02-18 14:49:44
    Od: devnull <d...@n...net>

    >wyplacic.
    >
    >Duża kwota, to rzecz względna, to raz. A dwa, to przecież Ci z osadem, to
    >się wynieśli, więc w czym problem? ;]

    Niektorzy jeszcze czekaja na zalozenie konta w VW to raz. ;P
    A dwa: duza kwota tutaj to taka, ze trzeba by chodzic wielokrotnie przez wiele
    dni do bankomatu, zeby moc bezplatnie calosc z euronetu czy bzwbk wyciagnac -
    na dodatek byloby to niebezpieczne... tak wiec sytuacja jest troche analogiczna
    do Millenium, szkoda, ze tylko troche...

  • 53. Data: 2004-02-18 14:50:20
    Od: devnull <d...@n...net>

    Mi sie smieje od mOsadu. :))

  • 54. Data: 2004-02-18 14:58:31
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 18 Feb 2004 15:40:28 +0100, "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    wrote:

> [...]
    >to mBank piękny biznes zrobił. Konkurencja dostała cały śmietnik i masę
    >problemów, a oni wyjdą na prostą. Ciekawe ile im średni osad podskoczy ;]

    Nie daj sie nabrac na propagande banku III RzeszyPospolitej. ;) Za wczesnie sie
    chwala - zobaczymy jak krzywa bedzie wygladac za pol roku, w koncu wielu ludzi
    dopiero czeka na zalozenie nowych kont. Przynajmniej przez jakis czas krzywa
    mOsadu bedzie co najmniej plaska lub poleci troche w dol.

  • 55. Data: 2004-02-18 15:01:01
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:
    [...]

> [...]
    > to mBank piękny biznes zrobił. Konkurencja dostała cały śmietnik i masę
    > problemów, a oni wyjdą na prostą. Ciekawe ile im średni osad podskoczy ;]

    Źle sie wyraziłem. Tak zakłada mBank, czy faktycznie zostaną ci z osadem
    czy tez tacy z kilkuset peelenami na koncie aby mieć za darmo bankomaty
    BZWBK + Euronetu - zobaczymy.
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 56. Data: 2004-02-18 15:07:23
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 18 Feb 2004 15:40:28 +0100, w <c0vtn0$prd$2@inews.gazeta.pl>, "Tomasz
    Waszczynski" <w...@w...org> napisał(-a):

> [...]
    > to mBank piękny biznes zrobił. Konkurencja dostała cały śmietnik i masę
    > problemów, a oni wyjdą na prostą. Ciekawe ile im średni osad podskoczy ;]

    Zdaje się, że średni mosad w VWBanku jest taki, że mbank prędko im nie
    dorównam, chyba że wypowiadając umowy części klientów :D

  • 57. Data: 2004-02-18 15:11:20
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    No

    > Źle sie wyraziłem. Tak zakłada mBank, czy faktycznie zostaną ci z osadem
    > czy tez tacy z kilkuset peelenami na koncie aby mieć za darmo bankomaty
    > BZWBK + Euronetu - zobaczymy.

    Od tego też zapewne będą zależeć ewentualne podwyżki w VW. Jak osad się nie
    przeleje, to uznaję, że w pół roku wprowadzą opłaty.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 58. Data: 2004-02-18 15:19:20
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba nie doczytałeś. Wedle mBanku ci z osadem właśnie zostali.

    Bez sensu. Ci bez osadu nie mają czego przelewać, więc im rybka,
    czy przelewy będą płatne, czy nie. Dla tych z osadem ma znaczenie,
    czy przelewy będą płatne, więc to właśnie ci z osadem powinni się
    wynieść.

    pozdrawiam,
    Artur

  • 59. Data: 2004-02-18 15:39:02
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Wed, 18 Feb 2004 16:19:20 +0100, "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> wrote:

> [...]
    >czy przelewy będą płatne, czy nie. Dla tych z osadem ma znaczenie,
    >czy przelewy będą płatne, więc to właśnie ci z osadem powinni się

    I sie wynosza, spoko... to jeszcze potrwa - predkosc zalezna m.in. od czasu
    zalozenia konta w innych bankach. ;)

  • 60. Data: 2004-02-18 15:40:13
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Zdaje się, że średni mosad w VWBanku jest taki, że mbank prędko im nie

    Wlasnie.