  • 1. Data: 2003-11-11 21:21:14
    Temat: Pobieranie odsetek z linii kredytowej w Multibanku
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Sytuacja następująca:
    Termin spłaty odsetek przypada 11.11 (dzień wolny)
    Data operacji - 12.11
    Data księgowania - 10.11

    I teraz powstaje pytanie. Jakim prawem Multibank pobiera mi pieniądze z
    rachunku w _poprzedzający_ dzień roboczy, a nie w _następny_ dzień roboczy?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-11-11 21:30:40
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > I teraz powstaje pytanie. Jakim prawem Multibank pobiera mi pieniądze z
    > rachunku w _poprzedzający_ dzień roboczy, a nie w _następny_ dzień

    Prawem umowy jaka z nimi podpisales??

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2003-11-11 21:32:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Michał Witkowski" <m...@n...pl> wrote:

    > Prawem umowy jaka z nimi podpisales??

    Nie ma w niej żadnej informacji o pobieraniu odsetek w takim przypadku, w
    dniu _poprzedzającym_ dzień wolny.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-11-11 21:34:35
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@k...bez.syfu.chip.pl>

    > Nie ma w niej żadnej informacji o pobieraniu odsetek w takim przypadku, w
    > dniu _poprzedzającym_ dzień wolny.

    regulamin ?

  • 5. Data: 2003-11-11 21:41:51
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kamil Gawrylak <k...@k...bez.syfu.chip.pl> wrote:

    > regulamin ?

    Nie ma (sprawdziłem regulamin kredytu odnawialnego).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-11-11 22:03:42
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > rachunku w _poprzedzający_ dzień roboczy, a nie w _następny_ dzień roboczy?

    Jak to Ci pobiera?
    przecież 10-go tylko ksieguje operację którą wykona 12-go :)

  • 7. Data: 2003-11-12 07:59:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    n...@p...onet.pl wrote:

    > Jak to Ci pobiera?
    > przecież 10-go tylko ksieguje operację którą wykona 12-go :)

    Tylko? Aż. 10 nie mam już tych pieniędzy dostępnych na rachunku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-11-12 08:15:13
    Od: n...@p...onet.pl

    > Tylko? Aż. 10 nie mam już tych pieniędzy dostępnych na rachunku.

    Ale odsetki powinnni liczyć, jakby pobrali 12-go,
    ATSD będę musiał kiedyś sprawdzić czy odsetki da się wybrać
    po zaksiegowaniu, a przed datą operacji.