  • Data: 2020-01-10 14:31:25
    Temat: Re: Po ciężkiej nocy...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grupa też śpi, więc możesz napisać, który - bo przecież przy okazji pochwalisz jego
    wisienko-hojność.
    Moje wszystkie działają.
    mBąk tylko straszy, że od 14 stycznia będzie nowy pulpit - widać nie zostałem
    wytypowany do testowania, chyba zbyt dobrze mnie tam znają ;>
    A w santanderze nie działa poczta wewnętrzna - może tylko mi wyłączyli, bo za dużo
    reklamacji piszę ;>

    Zaś święto 6 króli - niestety ostatnie w UE w tym roku, chyba że w tym Jaruś zostanie
    już królem, a nie tylko prezesem Polski...
    Może jako Jarosław I Plusiasty - albo od razu Jarosław 500-plusiasty (tzn. Jarosław
    D-plusiasty) ;>