    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Plus -- 0zł przez 3 miesiące
    Date: Sun, 25 Aug 2019 00:47:57 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d5fb9a5$1$511$6...@n...neostrada.pl

    > IMO buty są coraz gorsze i coraz mniej skórzane -- być może skórzane
    > nadal są, lecz drogie?... Być może ~20 lat temu [i tamtej?] sprowadzano
    > do Polski skórzane buty Reeboka a teraz sprowadzane są masy butów, w tym
    > jeden model skórzanych?...

    Po porównaniu tego i owego dochodzę (i boso, i w butach) do wniosku,
    że problem tkwić może nie w pogarszaniu jakości, lecz w nienadążaniu
    za mymi oczekiwaniami i upiększaniu wspomnień.

    Mam buty Reeboka zarówno 42 jak i 42.5 -- jedne trzymają się lepiej,
    inne gorzej, ale nie jest tak, że 42.5 trzymają się gorzej niż 42.

    42.5 kupowałem zwykle dlatego, że nie było 42 -- mój numer
    to 42 a Reebok jest w numeracji bardzo staranny.

    Mam jedne 42 damskie, które dały odciski na obu piętach po wędrówce
    do Lidla. Problem nieduży -- odciski, pęcherze, gruba, odporna na
    odciski skóra na piętach po niespełna dwóch dniach, która odpadła
    po kilkunastu dniach niedrażnienia pięt tymi butami.

    Na rower -- OK.

    Typowo damskie są węższe od męskich. :)
    Ale na długość -- takie same, tj. 270 mm dla 42 i 275 m dla 42.5.

    Tak mocno mi spodobały się, że je kupiłem, po czym ich nie nosiłem
    przez pięć (IMO kupiłem je latem 2014 r., przed wyjazdem do Gołdapi)
    lat, aby ich nie niszczyć. :) Po powrocie mogłem je zwrócić do
    sklepu, aby kupić w niższej cenie, czego jednak nie uczyniłem,
    bo uznałem, że są ładne. :)

    -=-

    Post ten pisze drugi raz -- pierwszy raz już sprawdzałem wszystko po
    napisaniu a przed wysłaniem, kiedy karta SD zawiesiła mi F-S, przez
    co straciłem napisany post.

    --