  • 11. Data: 2003-04-03 17:49:45
    Temat: Re: Plotki, ploteczki - KK
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    rena wrote:
    > jak toooo? do internetu ma dostep coraz wiecej ludzi, a konto
    > internetowe jak najwygodniesze na swiecie!!!!

    Tak ale trzeba oddzielic banki czysto internetowe (wirtualne) od tych
    z tradycyjnymi placowkiami - model Multibanku lub tradycyjnymi z
    bardzo rozbudowanym kanalem interneptwym.
    W 2007 roku 51% europejczykow ma miec konta online :) (co nie znaczy
    oczywiscie, ze w bankach wirtualnych - ale mnie wydaje sie jednak, ze
    "eksperci" popadaja w skrajnosci... i banki wirtualne aczkolwiek w
    niszy ale maja szanse na spokojna egzystencje)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 12. Data: 2003-04-03 17:56:13
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    rena wrote:
    [...]

    > jak toooo? do internetu ma dostep coraz wiecej ludzi, a konto internetowe
    > jak najwygodniesze na swiecie!!!!

    Ale nie wszystko da się przez internet załatwić.
    IMHO najszybciej będą sie rozwijały banki w kształcie multi.
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 13. Data: 2003-04-03 19:34:14
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote in news:b6ho3c$2ib$1@news.onet.pl:

    > Zeby bylo jeszcze milej, to karty kredytowe niedlugo wprowadzi... no
    > sie zdziwicie - Fortis Bank!!! :)
    > Zarzad ponoc przyklepal decyzje na ten temat i oprocz ich slawetnych
    > VC oraz mozliwosci ubiegania sie o Amexa beda mieli swoje karty.

    Hmm, to miło bardzo. Bo na razie zaproponowali mi przejście na
    srebrny/złoty pakiet, ale na to z wiadomych powodów nie mam raczej
    ochoty.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {0B33BA7B-03D0-45F3-8717-CDA080A790B6}

  • 14. Data: 2003-04-03 21:57:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Marcin Kozłowski" <s...@U...pl> napisał

    > ej no, Amra, wez nie denerwuj ludzi tylko napisz cos wiecej :-)))
    > czeka sie na ta KK mBanku i czeka..

    Tutaj wiecej:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/ankieta/

  • 15. Data: 2003-04-04 06:38:09
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Marcin Kozłowski wrote:

    > ej no, Amra, wez nie denerwuj ludzi tylko napisz cos wiecej :-)))
    > czeka sie na ta KK mBanku i czeka..

    pewnie jego obowiazuja jakies tajemnice bankowe ale na podstawie tego co
    mozna wycisnac ze wspolpracownikow mBanku na ich forum i tej ankiety mozna
    wnioskowac ze KK bedzie co najmniej dwie: jedna plaska VE (ta to monzna
    nawet zobaczyc w ankiecie :-) i wypukla VC. Dla plaskich wymagany dochod
    bedzie ponizej 700zl a wiec nie bedzie wiazal sie raczej z wymogiem stalego
    zatrudnienia (pewnie wystarczy historia rachunku). Pewnie VC bedzie mozna
    dostac przy wyzszym dochodzie udokumentowanym stalym zatrudnieniem. Zakladam
    ze VE bedzie bardzo tania (albo wrecz za darmo w promocji) a VC bedzie
    tansza niz najtansza KK BZWBK. W promocji bedzie zapewne za 50% ceny (teraz
    prawie wszyscy oferuja KK za 50% ceny :-) ) Mnie interesuje jeszcze ile
    bedzie kosztowac karta dodatkowa i jaki bedzie grace period (zakladam ze
    min. 53 dni). Oczywiscie wszystko co pisze to moje domysly na podstawie
    roznych wypowiedzi ale sadze ze wiele sie sprawdzi :-) Ale skoro poznamy
    wszystko oficjalnie za 2 tygodnie to za tydzien pojawia sie dokladniejsze
    przecieki :-) Jak to mowia pozyjemy - zobaczymy (zwlaszcza te wypowiedzi o
    rewelacyjnosci oferty, lamaniu barier i podbijaniu rynku KK). Chcialbym
    zobaczyc jak mBank zamierza konkurowac z takimi potegami jak BZWBK ktory juz
    ma sporo KK i oferuje je bardzo tanio czy z PKOBP ktory zamierza wydac
    wiecej KK niz citi. Zapowiada sie ciekawa konkurencja. Na pewno my -
    klienci - tylko na tym skorzystamy :-) Przy okazji ponowie moja prosbe do
    mBanku ktora tez przedstawilem na forum - o tania debetowa VC. W zamian
    obiecuje zrezygnowac wraz ze wspolposiadaczem z bezplatnych plaskich
    delfinkow.

    > napisz choc czy warto czekac.. czy po prostu oferta bedzie lepsza
    > od tego co jest na rynku...

    bardzo ciekawie. Mowilem - niedlugo bank bedzie placil kientom za to ze
    nabedzie sie w nim KK :-)

    D.

  • 16. Data: 2003-04-04 07:12:56
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam
    To mi się podoba. Wielkimi krokami nadchodzą czasy, kiedy
    (podobnie jak z telefonem komórkowym, czy komputerem) każdy
    moment na kupienie karty kredytowej jest niedobry bo za tydzień
    w innym banku w innej promocji będzie taniej (lepiej).

    Pozdrowienia
    zarafiq

  • 17. Data: 2003-04-04 10:02:14
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał(a):

    > Ja tam sie z tego ciesze - bo jak ostatnio przegladalem The Banker na
    > SGHu to wyczytalem, ze cos kolo 83% abnkietowanych bankowcow w Europie
    > uwaza, ze w dluzej perspektywie banki czysto internetowe znikna... ;)
    na szczescie to nie oni o tym decyduja tylko klienci
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 18. Data: 2003-04-04 12:08:17
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "RobertS" <r...@g...pl> wrote in message news:3E8D5826.6A13C9A4@go2.pl...

    > na szczescie to nie oni o tym decyduja tylko klienci

    Tak Ci sie wydaje. Dzieki demokracji rzadzimy poniekad wszyscy ? Prawda czy
    falsz ? Chocby i dany bank internetowy mial 100000 klientow i przynosil
    straty to moze zostac zamkniety, jak kazde inne przedsiewziecie. Zalezy to
    od dlugofalowej polityki banku i wielu innych czynnikow. Historia zna
    przypadki zamykania roznych biznesow, niezrozumiale na pierwszy rzut oka.

    --
    Wasyl

  • 19. Data: 2003-04-04 17:41:58
    Temat: Odp: Plotki, ploteczki - KK
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b6ho3c$2ib$...@n...onet.pl...
    > No chyba bardzo nie zdradze ;) ale w najblizszej przyszlosci bedzie
    > baaardzo goraco.
    > Jednym slowem narynku KK bedzie cieeekawie :)

    to ja jeszcze dodam HSBC działającego na licencji
    Polskiego Kredyt Banku, który ponoć planuje
    w pewnej perspektywie wprowadzenie KK

  • 20. Data: 2003-04-06 14:44:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> wrote in message

    > to ja jeszcze dodam HSBC działającego na licencji
    > Polskiego Kredyt Banku, który ponoć planuje
    > w pewnej perspektywie wprowadzenie KK

    Moze lepiej niech zaczna od
    http://paydirect.yahoo.com/

    Maciej