    From: "Witek Lewar\(Lewarek\)" <W...@v...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność paypal or Bidpay.com w Polsce?
    Date: Wed, 08 Oct 2003 08:28:04 GMT

    "Dentarg" <d...@i...com> wrote in message
    news:tpf7ov4ca3ip7emglufr3g97dbo60ej8tf@4ax.com...

    > Wow ... to nie wiedziałem, może nie szukałem dlatego ze na ponad 30
    > transakcji jakie przez nich robiłem, wszystkie były OK, sumy od 10$ do
    > 300$. Ale kase odzyskałeś, z Paypala nie dałbyś rady IMHO, chyba ze
    > poprzez bank wystawcę karty ...

    Pay Pal nie blokuje kasy bez powodu. Blokuje tym, ktorzy dokonuja oszustw na
    aukcjach, nie maja pelnej aktywacji konta lub
    okazalo sie, ze ich konto czekowe zostalo zamkniete lub zarejstrowali sie z
    kraju, ktory nie moze uczestniczyc w platnosciach poprzez Pay Pal.
    Rozumiem Twoje rozgoryczenie wzgledem Pay Pal, bo nie mozesz z niego
    korzystac, ale zapeniam Ciebie, ze jesli masz w pelni aktywne konto to nie
    moze byc nic lepszego jak Pay Pal