  • Data: 2003-10-08 07:23:05
    Temat: Re: Płatność paypal or Bidpay.com w Polsce?
    Od: "Pablos" <k...@U...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potwierdznie jest tylko czy money order zostalo wyslane a nie czy
    > zrealizowane

    wystarczy zadzwonić na bezpłatny (w USA) numer telefonu, wstukać numer Money
    Order który masz podany przez BidPay, wstukać kwotę na jaką opiewa MO i
    automat powie Ci czy został już zrealizowany czy też nie

    z BidPayem masz tylko jeden prawdziwy kłopot - jeśli suma jest rzędu
    kilkuset USD to bez żadnego powodu i żadnego ostrzeżenia poprostu nie
    zrealizują transakcji - tacy już są

    zresztą przy mniejszych kwotach też potrafią odmówić transakcji - mnie
    próbowali w czerwcu naciąć !!!

    BidPay najpierw napisał maila że wszystko ok i wyślą MO do sprzedawcy,
    później napisali do sprzedawcy że wstrzymują MO i żeby mi nie wysyłał towaru
    (nie informując mnie ani o samym fakcie, ani o przyczynach podjęcia takiej
    decyzji) - na koniec zwrócili mi przelewaną kwotę (po około miesiącu i
    kilkunastu mailach z pytaniami) ale potrącili sobie opłatę za przekaz
    tym mnie tak wkurzyli że zgłosiłem reklamację w mBanku i kochany mbank
    załatwił sprawę bo po 3-ch mcach oddali mi wszystko co do grosza
    dlatego ja osobiście mówię sobie - nigdy więcej BidPay - najlepsze jest to,
    że do dzisiaj nie wiem dlaczego zablokowali ten przekaz na zawrotną sumę 49
    USD