  • 51. Data: 2009-04-04 10:16:44
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Tomek Głowacki wrote:

    > Jeszcze trochę i wprowadzą opłatę za błędne logowanie do systemu przez
    > www ;)

    To już jest, jeśli masz ustawione powiadomienia sms. :-)

    --
    MiCHA

  • 52. Data: 2009-04-04 10:18:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Szymon" <n...@o...pl> wrote in message

    > Bzdury piszesz. Nie masz pojęcia jak to działa - z powodzeniem - w
    > Multibanku. Idę do oddziału i biorę listy, a one są potem przypisywane do
    > konta. Nic tam nie odznaczam, nic nie sortuję itp.

    W Muti masz oddzial... z pelnym dostepem do syetemow... w ktorym mozesz
    zrobic przelew, zalozyc lokate itp. W punkcie mBanku mozesz co najwyzej
    wypelnic wniosek. W oddziale masz sejf klasy VI a w punkcie pracownik mialby
    pakowac na noc wszystkie hasla do teczuszki i zabierac do domu?
    Duzo lepszym rozwiazaniem bylaby mozliwosc drukowania hasel w bankomacie,
    ale to zapewne oznaczaloby dla wielu oslabienie bezpieczenstwa...

    MK

  • 53. Data: 2009-04-04 10:27:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Na przyklad ja.

    A w czym to jest fajniejsze od haseł sms ?

    --
    Mithos

  • 54. Data: 2009-04-04 10:42:45
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    W oddziale masz sejf klasy VI a w punkcie pracownik mialby
    > pakowac na noc wszystkie hasla do teczuszki i zabierac do domu?

    Po co, skoro nie przypisane do konta kartki są bezwartościowe? W punktach
    Eurobanku bez obsługi kasowej mają tokeny i jakoś żyją.

    > Duzo lepszym rozwiazaniem bylaby mozliwosc drukowania hasel w bankomacie,
    > ale to zapewne oznaczaloby dla wielu oslabienie bezpieczenstwa...

    Dla mnie najlepszy jest WYBÓR, którego właśnie mbank mnie pozbawia.

  • 55. Data: 2009-04-04 10:55:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Po co, skoro nie przypisane do konta kartki są bezwartościowe? W punktach
    > Eurobanku bez obsługi kasowej mają tokeny i jakoś żyją.

    Bo np. trzeba wiedziec ile ich jest i przez czyje rece przechodzily.
    Niespersonalizowanych plastikow kart tez nie trzeba chronic? Papieru na
    banknoty pewnie tez nie skoro nie ma na nim nadruku ;).

    > Dla mnie najlepszy jest WYBÓR, którego właśnie mbank mnie pozbawia.

    Przeciez nie wycofuje ich tylko wprowadza oplate dla korzystajacych. Czemu
    na produkcje maja placic klienci ktorzy korzystaja z tanszych form
    autoryzacji?

    MK

  • 56. Data: 2009-04-04 11:23:39
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Mithos wrote:

    > A w czym to jest fajniejsze od haseł sms ?

    - nie trzeba miec telefonu komorkowego
    - nie trzeba utrzymywac numeru u operatora sieci komorkowej
    - nie trzeba podawac bankowi swojego numeru telefonu
    - dziala niezaleznie od awarii i przeciazen zewnetrznych systemow
    - dziala na calym swiecie
    - dziala w kazdych warunkach nie powodujacych zniszczenia papieru

    - i ma jeszcze jedna dodatkowa unikalna ceche, lista jest tak naprawde
    niematerialna i niezalezna od nosnika, informacje z niej mozna przeniesc
    i przechowywac w dowolnej nadajacej sie sie uzycia formie

  • 57. Data: 2009-04-04 11:25:13
    Od: Sztoker <x...@o...eu>

    On 4 Kwi, 12:27, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > A w czym to jest fajniejsze od haseł sms ?

    Tracisz dostęp do telefonu i sytuacja staje się niefajna. Listę
    tymczasem przekodowuję własnym algorytmem, po czym mogę ją nawet
    wywiesić u siebie na płocie (choć zwykle jednak wybieram bardziej
    praktyczne miejsca).

    Sztoker

  • 58. Data: 2009-04-04 11:36:46
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > A w czym to jest fajniejsze od haseł sms ?

    MarcinF wyczerpał temat, nie ma potrzeby do tego niczego dodawać.

  • 59. Data: 2009-04-04 11:38:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarcinF pisze:
> [...]
    > - dziala na calym swiecie
    > - dziala w kazdych warunkach nie powodujacych zniszczenia papieru

    Osobiście nie wyobrażam sobie życia bez telefonu komórkowego, który
    pełni także wiele innych funkcji (organizer, budzik, kalendarz itp.).

    Przeciążenie sieci czy awaria systemu sms w BRE (mBank + Multi) nie
    trafiła się jeszcze nigdy, a haseł sms używam od początku ich istnienia.

    A mój telefon tak czy inaczej warto, żeby bank miał - w razie czego mogą
    zadzwonić gdy coś się dzieje.

    > - i ma jeszcze jedna dodatkowa unikalna ceche, lista jest tak naprawde
    > niematerialna i niezalezna od nosnika, informacje z niej mozna przeniesc
    > i przechowywac w dowolnej nadajacej sie sie uzycia formie

    Dla mnie taka lista to wada, bo abym mógł z niej korzystać musiałbym ją
    wpisać do telefonu, co jest bezsensu przy hasłach smsowych. Forma
    papierowa jest całkowicie niefunkcjonalna.

    --
    Mithos

  • 60. Data: 2009-04-04 11:40:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sztoker pisze:
> [...]
    > tymczasem przekodowuję własnym algorytmem, po czym mogę ją nawet
    > wywiesić u siebie na płocie (choć zwykle jednak wybieram bardziej

    Duplikat karty SIM to kwestia chwili.

    --
    Mithos