    From: "Szymon" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Date: Sat, 4 Apr 2009 16:35:56 +0200

    > Osobiście nie wyobrażam sobie życia bez telefonu komórkowego, który pełni
    > także wiele innych funkcji (organizer, budzik, kalendarz itp.).

    Co nie musi oznaczać, że każdy ma sobie "nie wyobrażać". Są osoby z nieco
    większą wyobraźnią i szkoda, że będą za nią płacić niedługo.

    > A mój telefon tak czy inaczej warto, żeby bank miał - w razie czego mogą
    > zadzwonić gdy coś się dzieje.

    Ostatnio zdzwonili do mnie dwa razy... Raz cudowne jakieś tam struktury
    potem ubezpieczenia czy coś tam. Za każdym razem wychodziłem z ważnego
    spotkania, bo bank dzwoni, więc jak piszesz "coś się dzieje". W końcu
    zasugerowałem, aby dali mi święty spokój i życzę sobie kontakt jedynie drogą
    pocztową. Na razie pomogło.

    > Dla mnie taka lista to wada, bo abym mógł z niej korzystać musiałbym ją
    > wpisać do telefonu, co jest bezsensu przy hasłach smsowych. Forma
    > papierowa jest całkowicie niefunkcjonalna.

    Przeciętna osoba fizyczna korzysta z przelewów w domu wykonując pewnie stałe
    opłaty typu czynsz, prąd itp. Naprawdę dla tych osób noszenie przy sobie
    kodów autoryzacyjnych nie ma najmniejszego sensu. Wiem, że są osoby, które
    nie wyobrażają sobie wyjścia z domu bez 3 komórek, laptopa, palmtopa itp.
    ale są też takie, które bez tego żyja. I to całkiem nieźle ;-)