    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Date: Sat, 04 Apr 2009 09:44:13 +0200

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 kwiecień 2009 09:23
    (autor Szymon
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gr7238$1tg$1@news.dialog.net.pl>):

    > OK. Mają punkty - Multi ma placówki. Skoro w Multi można odbierać za darmo
    > to czemu nie w mkioskach?

    Bo taniej wysłać? do mKiosku też trza wysłać, a jeszcze logistyka wysyłki
    dochodzi.

    > naprawdę tańsze? Ja zamawiam po 200 haseł naraz. Gdybym chciał tyle
    > otrzymać na telefon w BZ WBK to zapłaciłbym ok. 60zł.

    bo BZWBK zarabia na tym nieźle. I do tego nie są operatorem.
    A poza tym, liczy się zadowolenie klienta... Hasła są zazwyczaj bez sensu.

    --
    Tristan