    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Placenie karta w Wars PKP
    Date: Sat, 13 Sep 2003 10:48:47 +0200
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bjsaek$rqb$1@inews.gazeta.pl...

    > Podobnie w na pokladach LOTu - tyle ze rozna limity - AmEx - 1k, DC, Visa,
    > EC, Discover - 650 PLN, PolCard - 250 PLN.

    Właśnie. Bo pisałem do Lufthansy, ale dwa razy pytanie olali sikiem prostym.

    W sumie nie zarąbałem ichniego katalogu Flying Shopu, ale widziałem tam
    kilka logo organizacji płatniczych. ZTCP Visa, MasterCard. Ale to logiczne.
    Jednakże wydaje mi się, że widziałem też logo EC. Tylko zawsze myślałem, że
    EC to ichnie karty elektroniczne, wymagające autoryzacji...

    I druga sprawa - w Niemczech bardzo popularna jest karta EC. Czy na 100%
    Maestro wydane w Polsce posiadjące takie logo na odwrocie będzie działać, a
    bez loga nie?
    Bo ciekawi mnie bardzo o co chodzi z tym EC - na przykład ING na zwykłych
    maestro do rachunków daje EC, a na pre-paid już nie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara