  • Data: 2003-09-13 09:14:45
    Temat: Re: Placenie karta w Wars PKP
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bjull2$san$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    Visa,

    > Właśnie. Bo pisałem do Lufthansy, ale dwa razy pytanie olali sikiem
    prostym.

    > W sumie nie zarąbałem ichniego katalogu Flying Shopu, ale widziałem tam
    > kilka logo organizacji płatniczych. ZTCP Visa, MasterCard. Ale to
    logiczne.
    > Jednakże wydaje mi się, że widziałem też logo EC. Tylko zawsze myślałem,
    że
    > EC to ichnie karty elektroniczne, wymagające autoryzacji...

    Ja mam ten katalog, dosyc aktualny, bo sprzed miesiaca i o Discover i EC nie
    ma w nim mowy. a limity sa nastepujace:

    AmEx, Visa, Eurocard/Mastercard, Access - 1000 pln
    Diners Club, JCB - 600 pln
    Polcard, Hermes - 250 pln

    Dziwi mnie troche maly limit Dinners`a w porownaniu do Visy, AmExa i
    Mastercarda.

    Pozdr. Michal