eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłacenie kartą płatniczą bez PINu i podpisu na odległość - czy możliwe ? › Re: Płacenie kartą płatniczą bez PINu i podpisu na odległość - czy możliwe ?
  • Data: 2006-10-03 07:51:30
    Temat: Re: Płacenie kartą płatniczą bez PINu i podpisu na odległość - czy możliwe ?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> >>>> http://all-nettools.com/toolbox,financial

    Online BIN Database
    Card Number: Visa 4140-53xx-xxxx-xxxx
    Card Issuer: JSC Bank of Georgia
    Country: Georgia
    Card type: ELECTRON,DEBIT
    Card Issuer Phone Number: 995-32-983263

    A dla Ideal Fortis KK:
    Online BIN Database
    Sorry, there is no information on this card number.

    Online BIN Database
    Card Number: Visa 4164-51xx-xxxx-xxxx
    Card Issuer: Fortis Bank Polska S.A.
    Country: Poland
    Card type: ELECTRON,DEBIT
    Card Issuer Phone Number: 48-22-5669223

    Tę pierwszą VE z bog.ge mam jakieś 2 lata i mogę płacić nią w necie, a w
    Polsce zawsze robią jakieś schody. Do tego konto w GEL z subkontami w USD i
    EUR i dostępem przez net za 1 GEL/miesiąc a VE kosztowała 10 GEL ważna 2
    lata. 1 GEL to prawie 2 PLN.