eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłacenie kartą płatniczą bez PINu i podpisu na odległość - czy możliwe ? › Re: Płacenie kartą płatniczą bez PINu i podpisu na odległość - czy możliwe ?
  • Data: 2006-10-04 18:17:00
    Temat: Re: Płacenie kartą płatniczą bez PINu i podpisu na odległość - czy możliwe ?
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MK wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > jaki

    > Dla mnie to dosc proste
    >
    > Electron/Maestro = plaska
    > Classic/Silver/Gold/Platinum = wypukla

    Aaaa, tak dedukujesz. W większości przypadków trafisz, ale nie zawsze.
    Mam kartę,a właściwie dwie, z tym samym numerem.
    Jedna jest wypukła, a druga płaska, o mniejszym formacie robiąca za
    breloczek do kluczy.
    Tą drugą nie wypłacisz pieniędzy w bankomacie, ani tam gdzie używają
    żelazek. Jedynie tam gdzie mają elektroniczny POS da się z niej skorzystać.