eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłać kartą Inteligo - mamy jeszcze ponad 1500 nagród do rozdania › Re: Płać kartą Inteligo - mamy jeszcze ponad 1500 nagród do rozdania
  • Data: 2003-12-22 20:38:59
    Temat: Re: Płać kartą Inteligo - mamy jeszcze ponad 1500 nagród do rozdania
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartol Partol napisal/a:

    > Chodzilo o prognozy, a nie plany banku.

    zauważcie, że taka akcja jest planowana ze wszystkimi szczegółami na długo
    zanim zostanie przeprowadzona. Takie przypomnienie w połowie miesiąca, w
    którym trwa konkurs to część tego planu.
    Niezależnie, czy przyznano już 50% nagród tak jak sugeruje mail, czy np.
    90% - nikt tego nie sprawdzi. Przecież nie napiszą wam "od 10-tego grudnia
    drodzy klienci nie ma na co liczyć".

    Ale oczywiście wierzę w to, że akcja jeszcze się nie skończyła, chociaż
    przebiega niedokładnie tak równomiernie, że na półmetku było dokładnie
    połowę wygranych.

    hehe przemawia przeze mnie gorycz, że już skonczyłem a tu jeszcze 40 ipodów
    czeka :))

    Zbiggy