  • 21. Data: 2004-06-29 17:28:32
    Temat: Re: Pko SA i nowy standard numerow? - smiech na sali
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztof" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2920.0000033d.40e1a182@newsgate.onet.pl...

    > No to się cieszę bardzo, że moja paplanina sprawia wrażenie
    profesjonalnego
    > tekstu reklamowego.
    > Teraz z niecierpliwością czekam na propozycję z centrali Pekao :) Ah, ten
    > błękitny wieżowiec w Warszawie....

    ta "paplanina" świadczy o tym,
    iż nie miałeś żadnych "miłych" wrażeń w kontaktach z tym bankiem
    JESTEŚ SCZĘŚLIWCEM
    czego nie mogę powiedzieć o sobie

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 22. Data: 2004-06-29 17:38:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Czesc

    krzysztof napisał(a) :

    > No to się cieszę bardzo, że moja paplanina sprawia wrażenie
    profesjonalnego
    > tekstu reklamowego.

    :-)

    > Jak dostanę propozycję, to Twoje "wrażenie" stanie się
    rzeczywistością, a jak
    > na razie jest zwykłym wprowadzeniem się w maliny na własne
    życzenie :)

    Któż nie lubi malin?:-)

    > PS. Panowie, biro śledcze komendy głównej poszukuje
    specjalistów detektywów,
    > może warto spróbować? :)

    Kiedys mniej wazne biuro mnie nie chcialo, to niech sie wypchaja
    teraz:-)

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 23. Data: 2004-07-01 22:17:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Prawie finał.

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
    > Witam
    >
    > PKO SA jest najbardziej zacofanym technologicznie bankiem w Polsce.
    > Gorszego nie ma.
    >
    > Mamy dzis 28 czerwca. Dwa dni przed definitywnym wprowadzeniem nowego
    > standardu numerow kont bankowych i wycofaniem starych, oddzial
    > bankowosci elektronicznej (ha, ha, ha - elektronicznej:-) nie aktywowal
    > jeszcze nowego numeru. Na pytania albo nie odpowiadaja, albo pisza
    > jakies bzdury nie zwiazane z zadanymi pytaniami. Wyraznie unikaja
    > klopotliwych dla nich odpowiedzi.

    Dzis dostalem maila z data wyslania 01.07.2004

    "...Pragnę poinformować,iż w dniu 29.06.2004r zostały
    wygenerowane i wysłane na adres korespondencyjny do usługi
    Pekao24 przesyłki zawierające PIN do usługi i kartę kodów
    jednorazowych.
    Wypłata środków z nowego rachunku będzie możliwa przy użyciu kart
    wydanyc do nowego rachunku (IKM lub Maestro)..."

    Jak na razie, nie ma żadnej korespondencji, karty IKM, czy
    Maestro, ktore nie wiadomo czy i kiedy przyjda.
    Nie ma wiec dostepu do moich pieniedzy, jesli takowe nie zaginely
    w czarnych i przepastnych otmetach PKO SA. Zadnych przeprosin,
    ani pocaluj w d... Brawo ten bank:-( Jego blyskawiczny czas
    reakcji na nowinki technologiczne jest powalajacy na kolana:-( To
    chyba nawet w Zimbabwe banki nie sa tak zacofane.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F