  • Data: 2004-06-29 06:28:32
    Temat: Re: Pko SA i nowy standard numerow? - smiech na sali
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    In article <5...@n...onet.pl>, krzysztof wrote:
    > Podobnie jak Maciej, jestem zadowolony z posiadania Eurokonta w Pekao SA.

    Dolaczam sie do grupy zadowolonych. Kilka uwag bym mial ale tak nawet
    powinno byc inaczej nie byloby postepu.

    > nie zastanawiałbym się nad przeniesieniem rachunku do tego banku. Jak na razie
    > dla mnie Pekao wygrywa, mimo, że są drodzy i w niektórych miejscach opóźnieni
    > w stosunku do konkurencji.

    Jesli ktos chce zeby mu serwer wygrywal melodyjki na zakonczenie
    transakcji to jego sprawa, ja tego nie potrzebuje a jak lezalem w
    szpitalu - zaplacilem rachunki przez komorke SMSem i to bylo cholernie
    istotne a nie lazenie po serwerze.

    > Oprócz tego, zadowolony jestem z tego, że mogę przelewy podglądać w pdf-ie,
    > zapisywać na dysku i wysyłać kontrahentowi pocztą.

    Mnie akurat te PDFy nie ciesza bo system chce Windows i nie wie ze sa i
    inne czytniki PDFow ale po pierwszym zapchaniu sie serwerow Pekao
    kiedy wszyscy rzucili sie na nie, (jakis rok temu),
    praktycznie zawsze robie transakcje bez problemu a jesli
    cos sie posypie z mojego powodu - dzwonia ze nawalilem, brakowalo
    kasy na koncie na przelew czy inne takie ...

    Dla mnie dosyc i nie zamieram jeszcze dlugo zmieniac banku.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl