  • Data: 2004-06-29 17:06:11
    Temat: Re: Pko SA i nowy standard numerow? - smiech na sali
    Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cze

    > <k...@p...onet.pl> napisał w

    > w Pekao SA.

    > podglądać w

    > Tez odnioslem takie wrazenie:-P
    > Caly ten jego tekst brzmi jak zywcem skopiowany ze sluzbowej
    > reklamy:-)

    No to się cieszę bardzo, że moja paplanina sprawia wrażenie profesjonalnego
    tekstu reklamowego.
    Teraz z niecierpliwością czekam na propozycję z centrali Pekao :) Ah, ten
    błękitny wieżowiec w Warszawie....
    Jak dostanę propozycję, to Twoje "wrażenie" stanie się rzeczywistością, a jak
    na razie jest zwykłym wprowadzeniem się w maliny na własne życzenie :)
    pzdr.
    ubawiony po pachy :)
    PS. Panowie, biro śledcze komendy głównej poszukuje specjalistów detektywów,
    może warto spróbować? :)