  • Data: 2004-06-28 14:16:34
    Temat: Re: Pko SA i nowy standard numerow? - smiech na sali
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:cbooch$i95$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > PKO SA jest najbardziej zacofanym technologicznie bankiem w
    > Polsce. Gorszego nie ma.

    eee napewno sa, tylko slabo szukales (nie zajrzales za lsniaca fasade:) )

    > Mamy dzis 28 czerwca. Dwa dni przed definitywnym wprowadzeniem [...]
    > pytaniami. Wyraznie unikaja klopotliwych dla nich odpowiedzi.

    nie wiem co ci odpowiedzieli, ale w oddziale bankowosci elektronicznej (CBE
    Lodz) nigdy nie bedzie nowych numerow... a to z prostej przyczyny, ze ten
    oddzial bedzie dzialal jeszcze 2dni ;) a wszyscy klienci ktorzy chcieli (i
    pewnie sporo tych ktorzy nie chcieli) zostali przeniesieni (nowa umowa, nowy
    numer rachunku, nowy system i sposob obslugi... slowem conajmniej 2kroki
    wstecz w stosunku do CBE i Telepekao24) do standardowego pekao z obsluga
    przez internet, a tam ZTCW juz nowe numery sa...

    > Jak ktos sie zastanawia nad wyborem banku na wlasnie ten, to
    > niech to dobrze przemysli. Moze jednak nie warto wybierac
    > dziadowskiego banku.

    nie warto... pozbyli sie swojego najlepszego produktu - CBE :)

    > Robilem test z przelaniem 1 grosza. Nie dochodzi. Pewnie
    > zlodzieje obciaza mnie jeszcze jakas kara za to.

    nie wiem skad i dokad przelewales, ale pekao jakos nigdy do tej pory zbyt
    onlineowy nie byl ;) zawsze przynajmniej jeden dzien opoznienia w dostepie
    do kasy...

    troche przesadzasz ;)

    --
    Tomek
    ktory po raz n-ty powtarza, ze naprawde nie chce nowego Pekao24... ;)