  • Data: 2002-01-19 23:19:58
    Temat: Re: Pieniądze "w trasie"
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a2csgl$cna$1@news.onet.pl...

    > Już zadzwoniłem. Jestem pod wrażeniem kompetencji - konsultancji zawsze
    > ZGADZAJĄ się z sobą. Kobitka bez zająknięcie odparła, że taki oscylatorek
    > jest teoretycznie możliwy, ale nieopłacalny. I tak, jak mówiłem. Euronet
    > jest zwykle księgowany już tego dnia, kiedy dokonuje się wypłaty.

    No to w sumie brakuje "jedynie":

    a) bezprowizyjnych bankomatów, które tylko blokują kwotę - możnaby wybierać
    do ich limitu bez jakiejkolwiek prowizji [nierealne]

    albo

    b) bankomatów prowizyjnych, ale bez limitu - gdyby nie było limitu, możnaby
    wybrać bardzo dużą kwotę i wtedy by się już opłaciło [także nierealne - a
    może?]

    Potem wpłacasz do Lukasa, robisz przelew na inteligo i znów...

    Teoria... Ale chyba nas nie pozamykają za te pomysły? ;)))

    A co do bankomatów - ile może wydać maksymalnie kasy, jeśli ustawię sobie
    "brak limitu" na VE?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara