  • Data: 2002-07-02 13:13:38
    Temat: Re: Pieczatka na przelewie - po co ?
    Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy treść i pieczątka to jest coś więcej niż sama treść? Ja uważam, że nie ale
    co z tego. Jak trafię na tępego krawężnika to wykłócanie sie z nim będzie dla
    mnie dużo bardziej stresujące niż wydanie kilku zł na opłacenie przelewu
    papierowego. Robię to prostu z lenistwa i dla świętego spokoju. Może to źle ale
    nie mam siły ani ochoty walczyć z takimi drobnymi nonsensami. Uważam, że nie
    warto, choć przyznaję, że podziwiam i szanuję wszystkich którzy jeszcze mają
    siłę i ochote na ich tępienie.
    A co do opłaty za egzamin. Co zrobić z takimi którzy sfałszowali potwierdzenie
    wpłaty i nie zdali (lub zdali za słabo aby sie dostać).