  • Data: 2002-07-02 12:09:47
    Temat: Re: Pieczatka na przelewie - po co ?
    Od: "Jacek " <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał(a):

    > <i...@p...onet.pl> wrote in message
    > Polecam lekturę Prawa Bankowego - i co się w nim pisze o dokumentach
    > generowanych elektronicznie.

    Skusiłem się na Twoją propozycje i oto co znalazłem:
    "Związane z czynnościami bankowymi dokumenty mogą być sporządzane za pomocą
    elektronicznych nośników informacji, jeżeli dokumenty te zostaną w sposób
    należyty utrwalone i zabezpieczone.".
    Jestem kompletnym laikiem w dziedzinie prawa, ale wydaje mi się, że
    papierowego wydruku z internetu w żadnym wypadku nie można uznać za "w sposób
    należyty utrwalony i zabezpieczony". Naprawdę nie trzeba być super-hackerem,
    żeby dowolny taki dokument sobie wydrukować.

    Jacek