  • 11. Data: 2005-04-04 17:35:14
    Temat: Re: Pi?tek
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 4 Apr 2005 15:25:30 +0200, w <d2rfbk$8eh$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Nie wiem, co o tym sądzicie, ale przyszło mi do głowy, że może by tak w
    > piątek "zamknąć" grupę na jeden dzień - nie wpisywać się i w ten sposób
    > oddać hołd Ojcu Świętemu?

    Lepszy byłby dzień bez zbędnych odpowiedzi.
    I może przyjęłoby się na dłużej?

  • 12. Data: 2005-04-04 18:20:59
    Temat: Re: Piątek
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Placówki największych banków będą w piątek zamknięte

    Placówki bankowe PKO BP, Pekao SA, BZ WBK, Banku BPH i ING Banku
    Śląskiego będą w piątek zamknięte - poinformowali w poniedziałek PAP
    przedstawiciele tych banków.

    Normalnie będzie działała sieć bankomatowa tych banków.

    "W piątek nasze placówki będą zamknięte. Chcemy umożliwić pracownikom
    wzięcie udziału w uroczystościach pogrzebowych Jana Pawła II. Mam
    nadzieję, że możemy liczyć na zrozumienie ze strony klientów" -
    powiedział PAP rzecznik prasowy banku Pekao SA Robert Moreń.

    ****

    Premier Marek Belka podpisał w poniedziałek rozporządzenie na mocy,
    którego piątek 8 kwietnia - dzień pogrzebu papieża Jana Pawła II będzie
    dniem wolnym od pracy w całej administracji rządowej - poinformował PAP
    rzecznik rządu Dariusz Jadowski. We wtorek - powiedział Jadowski -
    premier zwróci się do ministrów, aby podobne rozwiązanie wprowadzili w
    odniesieniu do podległych im służb

    ****

  • 13. Data: 2005-04-04 19:26:17
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    > Nie wiem, co o tym sądzicie, ale przyszło mi do głowy, że może by tak w
    > piątek "zamknąć" grupę na jeden dzień ...

    Tyle my możemy zrobić ...

    p. Rozłucki ogłosił dziś, że w piątek nie będzie funkcjonowała Giełda,
    departamenty długu największych instytucji finansowych zdecydowały
    ograniczyć dziś swoją aktywność do minimum i w południe każdego dnia do
    pogrzebu na kilka minut wstrzymać transakcje ...

    Pozdrawiam
    KS

  • 14. Data: 2005-04-04 19:26:50
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Nie wiem, co o tym sądzicie, ale przyszło mi do głowy, że może by tak w

    Sądzimy o tym, że ludziom to chyba gorąco...

    > piątek "zamknąć" grupę na jeden dzień - nie wpisywać się i w ten sposób

    Nie wiem jak Ty, ale ja się na grupie 'nie wpisuję'. Ja tu po prostu piszę.

    > lepszy pomysł. Ja wiem, że to i tak nieadekwatne wobec tego co się stało,
    > ale tak sobie jakoś pomyślałam, że można by coś "zrobić" wspólnie - jako
    > grupa. Wirtualna wprawdzie, ale przecież grupa ludzi, którzy często ze sobą
    > rozmawiają.

    Z domu też nie zamierzasz wychodzić?
    I zamknąć się w łazience, czy gdzieś tam?
    Po ciemku oczywiście.
    Ludzie. Ja rozumiem - zmarł Papież. Wielki Człowiek. Ale to nie znaczy, że
    my też od razu mamy przestać żyć. Jak ktoś chce uczcić śmierć Papieża, to
    zawsze znajdzie sposób.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 15. Data: 2005-04-04 19:31:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Z domu też nie zamierzasz wychodzić?

    Nie.

    > I zamknąć się w łazience, czy gdzieś tam?
    > Po ciemku oczywiście.

    Też nie.

    > Ludzie. Ja rozumiem - zmarł Papież. Wielki Człowiek. Ale to nie
    > znaczy, że my też od razu mamy przestać żyć. Jak ktoś chce uczcić
    > śmierć Papieża, to zawsze znajdzie sposób.

    Nie o to chodzi. Chodzi o to żeby zrobić coś razem w ramach pbb. Wspólnie. I
    nie z myslą, że należy przestać żyć. Wręcz przeciwnie.

    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2005-04-04 19:32:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A ja nie popieram, bo to rodzi przymus. Jesli ktos chce w ten sposob
    > (IMHO dziwaczny zupelnie) oddawac hold, to niech oddaje, ale obawiam
    > sie, ze ci co sie jednak odezwa beda w jakis sposob pietnowani (o,
    > bandzior sie odezwal, a my tu hold skladamy) i to mi sie juz bardzo
    > nie podoba.

    Spokojnie - przecież nie chodzi o żaden przymus ani o robienie problemu z
    faktu, że ktoś się odezwie. I myślę, że nikt na nikogo nie napadnie :-)
    Sposób oddawania hołdu może i dziwaczny (to był taki pomysł "chwili"), ale
    za to dostępny w ramach pbb :-)

  • 17. Data: 2005-04-04 19:37:12
    Temat: Re: PiÂątek
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Lepszy byłby dzień bez zbędnych odpowiedzi.
    > I może przyjęłoby się na dłużej?

    Masz rację :-)))

  • 18. Data: 2005-04-04 19:41:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Nie o to chodzi. Chodzi o to żeby zrobić coś razem w ramach pbb. Wspólnie. I
    > nie z myslą, że należy przestać żyć. Wręcz przeciwnie.

    A po co robic cokolwiek wspolnie? To juz nie da sie przezyc zalu w
    samotnosci? Wszelkie przejawy obnoszenia sie z zaloba uwazam za odrazajace*.

    Bartol

    *Tak na marginesie. Odrazajace sa dla mnie rowniez te zabawy z trupem.
    Czysta nekrofilia. Koszmar.

  • 19. Data: 2005-04-04 19:50:15
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A po co robic cokolwiek wspolnie? To juz nie da sie przezyc zalu w
    > samotnosci?

    Pewnie się da. Jedno drugiego nie wyklucza.

    >Wszelkie przejawy obnoszenia sie z zaloba uwazam za
    > odrazajace*.

    "Obnoszenie" też uważam za odrażające.

    > *Tak na marginesie. Odrazajace sa dla mnie rowniez te zabawy z trupem.
    > Czysta nekrofilia. Koszmar.

    Hmmm - kwestia podejścia. Popatrz na to z tej strony - zderzenie tych
    "zabaw" i "koszmaru" z tym co się czuje daje pojęcie czym naprawdę jest
    człowiek, tzn. że na pewno nie jest tylko i wyłącznie ciałem i że nic nie
    kończy się na końcu ciała.

  • 20. Data: 2005-04-04 19:57:54
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

    > A po co robic cokolwiek wspolnie?

    Z co najmniej paru powodów. Najprostrzy:,ludzie podobnie czujący chcą być
    razem

    > To juz nie da sie przezyc zalu w
    > samotnosci?

    Da się. Nikt nikogo nie zmusza.

    > Wszelkie przejawy obnoszenia sie z zaloba uwazam za odrazajace.

    Czy dopuszczasz myśl, że inni mogą czuć odmiennie?

    > *Tak na marginesie. Odrazajace sa dla mnie rowniez te zabawy z trupem.
    > Czysta nekrofilia. Koszmar.

    Nic nie zrozumiałeś. Trudno. Ale skoro tak dbasz o swoją wolność, to czemu
    reagujesz agresją na propozycje, ktore ciebie najwyraźniej nie dotyczą?
    Czemu znajdujesz przyjemność w ranieniu tych, którzy mają inne niż twoje
    zdanie?