  • 131. Data: 2023-02-24 10:06:10
    Temat: Re: PiS w zmowie z banksterką Widziały gały co podpisywały ma działać tylko w jedną stronę
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-23 o 15:52, J.F pisze:
    > Rozne sa przypadki - mozna zostac inwalidą, mozna stracic pracę,

    Na takie sytuacje jestem zapobiegliwy albo się ubezpieczam.

    A bank? ban k ma to w doooooopie i w pisuje 13% strat a społeczeństwo
    dosypie z podatków

  • 132. Data: 2023-02-24 11:31:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 24 lutego 2023 o 09:59:27 UTC+1 _Master_ napisał(a):

    > Instytucja zaufania publicznego. Zapomniałeś? Jakieś wyparcie?

    "Gdy prosisz, by wyjaśniono ci to miejsce w eposie, pająki wpadają w agresję..."
    Dalej bajki albo coś, co wydaje ci się, że usłyszałeś.
    Ustawa, artykuł - i możesz się tym podpierać.

  • 133. Data: 2023-02-24 13:36:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No tak, my mieliśmy do wyboru pracę w kombinacie Lenina lub w fabryce Tiereszkowej,
    za dwa śledzie.
    Na szczęście lekarz mógł wyjechać na lato na zbieranie jagód do Szwecji, więc
    realizował swoją pasję operowania narzędziami z Cezalu
    i wpychania amalgamatu.

    -----

  • 134. Data: 2023-02-24 14:27:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 24 lutego 2023 o 13:36:58 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > Na szczęście lekarz mógł wyjechać na lato na zbieranie jagód do Szwecji, więc
    realizował swoją pasję operowania narzędziami z Cezalu

    Znalazł się pępek świata.
    Oczywiste jest, że nie jesteś "młody", ale nie jesteś nawet "stary", jesteś
    "podwójnie stary".
    Jest 2023, w pełnoletność wchodzą urodzeni w 2005!
    Więc to oni są teraz "młodzi".
    A ci poprzedni "młodzi", co mieli łatwiej, to tak z grubsza ktoś, kto już za
    dzieciaka miał "komputer" w domu,
    może być spectrum, atarynka czy komoda.
    Ciekawy przełom jest tak w rocznikach 80-81 - urodzeni wtedy (i oczywiście później)
    za synonim "komputer" mając PC-ta z windows min. 95 (innego po prostu nie widzieli,
    a komputer z androidem to jest "telefon") - czyli drugą plagą billa gatesa, możliwe
    że gorszą niż basic ;>

  • 135. Data: 2023-02-24 17:29:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Feb 2023 10:06:10 +0100, _Master_ wrote:

    > Na takie sytuacje jestem zapobiegliwy albo się ubezpieczam.

    Sie nie ubezpieczasz, bo jesli tak, to napisz gdzie i na jaki
    "produkt" :-)

    > A bank? ban k ma to w doooooopie i w pisuje 13% strat a społeczeństwo
    > dosypie z podatków

    Bank nie całkiem ma to d4, tylko wymusza na tobie ubezpieczenie sie
    :-)
    Na życie. Ktore bywa w miare sensowne. Ale trwałego inwalidztwa to
    niekoniecznie obejmuje. A utraty pracy to juz zupelnie nie ..

    J.

  • 136. Data: 2023-02-24 17:31:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Feb 2023 10:03:17 +0100, _Master_ wrote:

    > To po hooooj ta ochrona jak nei działa.
    > Zlikwidować.
    > Pozwolić normalnie bankom upadać i niech faktycznie ze sobą konkurują.

    Ochrona jest dla klientow. I dobrze, ze jest. I działa.
    A dla wlascicieli ochrony nie ma.

    > i zasada: Widziały gały co podpisywały będzie DZIAŁAŁA.

    No i co z tego, że widziałes, skoro "nie mamy pana plaszcza" ...

    J.

  • 137. Data: 2023-02-24 17:36:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Feb 2023 23:33:40 +0100, _Master_ wrote:

    > Zrobię dokładnie to na co pozwala mi umowa którą napisał bank i dał mi
    > do podpisania.

    Umowa to chyba niespecjalnie pozwala.
    Wyroki TSUE pozwolą :-)

    > Przypomnę że realnie nie miałem możliwości zmieniać jej zapisów.

    A banki sie chyba czesto powołują, ze "uzgodniona indywidualnie" :-)

    > Straszenie mnie teraz 100% PODATKIEM jest godne politowania ;-)

    A to zależy - jak przeforsują, to godny politowania będziesz Ty :-)

    J.

  • 138. Data: 2023-02-25 09:11:43
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 23 lut 2023 o 16:21, J.F pisze:

> [...]

    OK -- trudno, przegrałem...

    > Jakby nie byl towarem, to by nie trzeba bylo wymieniac :-)

    Więc jest, ale szczególnym?...

    > Nie tylko. A wrecz nie zawsze - robotnicy sie domagali
    > podwyzek wyplat w zlotowkach, a nie w wodce.

    nie
    robotnicy,
    ale
    ogólnie różni ludzie

    nie
    domagali się podwyżek wypłat w złotówkach,
    ale
    domagali się cofnięcia podwyżek

    > Przemyt przez mur getta trwal.

    Gdyby potrafił -- RP nie utraciłaby aż 3 milionów
    swych obywateli mojżeszowego wyznania...

    Właśnie z Jutuby dowiedziałem się, że zaprosili kogoś ze
    Szwajcarii, by ten u nich policzył ich szmal i spalił a po
    powrocie do domu podwyższył stany kont tychże nieszczęśników...

    O tyle fajna opowieść, że w istocie Międzynarodowy Komitet Czerwonego
    Krzyża (czy jak to wówczas było nazywane) z siedzibą w Genewie nie
    interweniował w żydowskiej sprawie...

    Sytuacja trochę podobna do dzisiejszej z Ukrainą...
    Tak zwany każdy wie, że PutOut jest zbrodniarzem, ale
    w biznesach ta wiedza niekoniecznie przeszkadza każdemu...

    > No ale oni ograbiali za zycia ..

    Bilety też kasowali podróżnym już na peronie?...

    Zawsze mnie ciekawiło -- co skłaniało niemieckiego urzędnika (itp.
    osoby) do wywiązywania się z ewentualnych umów dotyczących łapówek
    wziętych od skazańców...

    > Ale odszkodowanie - pokryli całość, czy żyłowali?

    Pokryli całość a naprawa była bezgotówkowa, ale jakoś
    coś uszczknęli, więc dla równowagi zachowałem prezent
    w postaci zderzaka, który leży u mnie w garażu do tej
    pory. Trenuję podjazdy na styk -- jadę tak długo, aby
    zderzaki znalazły się jak najbliżej siebie, lecz żeby
    nie dotknęły się... [na ścianach też tak trenuję, ale
    mniej chętnie...] Może w kolejnym roku coś doliczyli?

    > Jedną z cech pieniądza jest "mierzenie wartosci".
    > Myslisz "komputer" i od razu ci sie nasuwa "5000 zl", czy w jaki tam
    > celujesz.
    > Masz kury, to wiesz ze jest warta 10 zl.
    > I juz wiesz, ze komputer mozna wymienic za 500 kur.
    > Pieniadze nie wziely udziału, a umożliwily..

    Przemyślę to w wolnej chwili...
    Obrotnych pieniędzy nie żądano ode mnie po jakimś czasie.
    Z zapłaty rzecz jasna nie rezygnowano.
    Coś na kształt kupieckiego kredytu udzielanego na uśmiech.

    > ee tam. Wazne kogo zna :-)

    To, kogo zna, zależy od tego, ile ma i [czasami] jak jest głupi?...
    [zna bogatszych od siebie i jest znany przez biedniejszych od niego;
    zna mądrzejszych od siebie i jest znany przez mądrzejszych od niego;
    trawiłem to jako mikrolat -- drogo mnie kosztowało zapomnienie nauki
    zdobytej we wczesnym dzieciństwie...]

    > nie musimy.

    :) Możemy osr*wać, znieważać, płacić mu pomyjami za jego pracę itd...

    > no ale ktore sie tyczy bogatego, a ktore biednego? :-)

    Bogaty jest wyżej. :) Nie zapłaci, bo nie ma przy sobie drobnych.
    [bo jest szują]

    > No i to jest przyklad na wiare w pieniądz, czy wiare w Ciebie ?

    Wiarę we mnie.
    To też przykład mego życia sprzed lat -- raczej unikałem ludzi,
    których musiałem przekonywać do czegokolwiek... Wierzyli -- OK;
    nie wierzyli -- omijałem...

    Nie wrócę do dawnego życia?...
    Omijałem także tych, którzy popełniali błędy (choćby drobne) w swych
    reklamówkach... Ciebie bym omijał -- stawiasz spację przed pytajnikiem...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 139. Data: 2023-02-25 10:52:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Ustawa, artykuł - i możesz się tym podpierać.

    I bardzo dobrze kombinujesz. Ja się z Tobą zgadzam. Nie ma takich zapisów.

    Ale naród omamiony propagandą zna to pojęcie.

    Tylko pamiętaj bądź konsekwentny.

    Jak widziały gały co podpisywały to do KOŃCA. Do bankructwa banku ;-)

  • 140. Data: 2023-02-25 23:50:06
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 23 lut 2023 o 18:35, J.F pisze:

    > To przestalem rozumiec :-)

    Ja zaś nawet nie zacząłem :) -- choć próbowałem... ;)

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'