    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pęknę ze śmiechu - Alior
    Date: Wed, 27 Jul 2016 00:45:11 +0200

    J.F. wrote:

    > Jak klikniesz, to juz bedzie na twoje zyczenie.
    > A wczesniej ... cecha interfejsu taka, nie majaca nic wspolnego z
    > danymi osobowymi ...

    No chyba jednak nie. Przede wszystkim bank wprost potwierdza przetwarzanie
    danych osobowych: "[...] przygotowanej dla Ciebie dedykowanej oferty [...]".

    Niezależnie od tego, dane osobowe są przekazywane w zleceniu założenia tej
    lokaty, nawet jeżeli następuje to w tej samej sesji w bankowości
    elektronicznej. Przecież bank musi wiedzieć komu zakłada lokatę. W zasadzie
    sam fakt wyświetlenia takiego komunikatu już wskazuje, że bank wie, komu ten
    komunikat wyświetlił (powiązanie z zalogowaną sesją użytkownika, chociażby w
    logach biznesowych aplikacji bankowości elektronicznej).

    Przetwarzanie danych osobowych nie oznacza, że dane (np. imię, nazwisko,
    adres zamieszkania) muszą się gdziekolwiek pojawić wizualnie jako efekt
    przetwarzania. Przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych polega
    na tym, że bank sięgnął do zbioru danych osobowych po to, żeby wykonać
    działanie marketingowe.

    Czy tylko ja tak uważam?

    --
    Wysłane z pola.