  • 1. Data: 2002-11-13 20:55:29
    Temat: Pekao sa........ az braknie slow
    Od: "Farti" <F...@p...euro.white.org>

    Jestem nieszczesliwym pracownikiem dzialu sprzedazy zewnetrznej banku Pekao
    sa. Pewnego dnia naiwnie pomyslalem ze fajnie by bylo miec pakiet biznes
    lider...
    "...przeciez tyle ich zakladam roznym ludziom....fajnie by bylo miec cos
    takiego..."
    Wiec przygotowalem potrzebne dokumenty, podszedlem do znajomej pani w sali w
    "okienku", podalem papiery.....
    od dnia dzisiejszego....to bylo 4 dni robocze temu..... ku#$%&&$a mać!!!!!!!
    Az krew mnie zalala i w gardle zagulgotalo...czy zalozenie takiego glupiego
    i badziewnego konta musi az tak dlugo trwac.....czy to taki klopot
    wydrukowac umowe?
    Ale jako ze jestem spokojnym kulturalnym i opanowanym czlowiekiem, nie
    opieprzylem jasnie pani.... odszedlem od okienka.... aby po 4 dniu stania i
    czekania na nie wiadomo na co, nie eksplodowac frustracja....
    Odszedlem od miejsca tzw. obslugi tzw klienta...
    Nadeszla chwila refleksji.....
    Poczulem jak wlosy niczym naelektryzowane, jeza mi sie na glowie....
    przeciez...ja....to ja....przyprowadzam tu te rzesze
    nieszczesnikow......ktorzy musza stac, czekac, cierpliwie znosic nie wygody
    stania w kolejkach, a ja tak zachwalam ten bank...co ci wszyscy ludzie teraz
    mysla o mnie......kur#$&^%a mac! ja sie im chyba wstydze pokazac na
    oczy...... :(
    Tak zwany Bank niejaki Pekao SA, ma czas do jutra rano, albo rybka albo
    pipka.... podejde do okienka i jak uslysze ze znowu nie maja wydrukowanej
    dla mnie umowy.... skladam im swoje wymowienie, odchodze..... i jako klient
    i jako pracownik, ile kurwa mozna juz sie tak dac robic w jajo i jeszcze
    robic w to innych uczciwych i solidnych ludzi, co oni sobie o mnie pomysla?
    A ja tak chwalilem ten bank i uporczywie trwalem przy swoim zdaniu ze to nie
    jest az taki zly bank.....dzisiaj na wlasnej skorze przekonalem jak sie tam
    traktuje klientow, juz o pracownikach nie wspomne....

    Jesli to czyta ktos z decydentow z Pekao SA..... to radze sie powaznie
    zastanowic nad poczynaniem swoich pracownikow etatowych, bo taki lichy
    przedstawiciel z dzialu sprzedazy zewnetrznej to sie takiemy -kopalas w
    dupalas i next please... A pracownik etatowy moze niezle napsuc w tzw. banku
    Wogole radze szybko przeanalizowac polityke banku i wprowadzic radykalne
    zmiany..
    Do euro"kanta" plus dajecie kare maestro....ale po jaki ch&^*j mam na nia
    czekac jak na ruskie zbawienie az 3 miesiace?
    Do biznes lidera..... 4 dni czekac na jasnie umowe co mi laskawie ktos
    zechce wreczyc...
    Jutro rano punkt 09.00 zachodze do banku, i albo mam tego nieszczesnego
    biznes lidera, albo nasze drogi jako bank i klient raz na zawsze i
    definitywnie sie rozejda. Malo tego......powaznie sie zastanawiam nad byciem
    dalej przedstawicielem w tak lichym banku, to ja swoim imieniem i nazwiskiem
    firmuje wasz bank, nie mam zamaru narazac sie na szwank.....

    z wyrazami smutku i ubolewania

  • 2. Data: 2002-11-13 21:06:18
    Temat: Re: Pekao sa........ az braknie slow
    Od: "Robek" <r...@f...pl>

> [...]
    nazwiskiem
    > firmuje wasz bank, nie mam zamaru narazac sie na szwank.....

    WOW !!!!
    Mocne i robiace wrazenie , ale mozna tylko wyrazic podziw !

    pozdrawiam

    Robek

  • 3. Data: 2002-11-13 21:25:10
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Farti" <F...@p...euro.white.org> wrote in message

    > dalej przedstawicielem w tak lichym banku, to ja swoim imieniem i
    nazwiskiem
    > firmuje wasz bank, nie mam zamaru narazac sie na szwank.....

    Farti to imię czy nazwisko?

    Tomek Z.

  • 4. Data: 2002-11-13 21:33:44
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Moje gratulacje.
    Zanim odejdziesz znajdz sobie pierw inna prace zebys nie musial na
    kleczkach wracac :)

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 5. Data: 2002-11-13 21:44:00
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Farti" <F...@p...euro.white.org> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > zastanawiam nad byciem dalej przedstawicielem w tak lichym banku, to
    > ja swoim imieniem i nazwiskiem firmuje wasz bank, nie mam zamaru

    Kolego Arturze,

    Rozumiemy Twoja frustracje, ale wydaje mi sie, ze chyba jednak powinienes trzymac
    nerwy na wodzy :-)

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-11-14 06:15:34
    Od: "Farti" <F...@p...euro.white.org>

    Użytkownik "Travis" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tel. 503 155 127
    > GG: 18584
    > "Nie kradnij - władza nie znosi konkurencji."

    hahaha!!!!! mam inna prace :)))))))

  • 7. Data: 2002-11-14 06:23:29
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Farti" <F...@p...euro.white.org> napisał w wiadomości
> [...]
    klient
    > i jako pracownik, ile kurwa mozna juz sie tak dac robic w jajo i jeszcze
    Jest 14.11. i jak masz umowe?
    Ja o maly wlos nie rozpoczalem pracy w Twoim dziale. Ale jak mi pokazali
    umowe i warunki na jakich proponuja prace w Kraku, to sie zdrowo usmialem i
    podziekowalem za dluzsza chwile dobrej zabawy :-)))

    --
    Dariusz
    b...@w...pl

  • 8. Data: 2002-11-14 06:31:17
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

> [...]
    biznes
    > lider...
    > "...przeciez tyle ich zakladam roznym ludziom....fajnie by bylo miec

    [ciach]

    I to jest właśnie sposób na prawidłowe szkolenie pracowników banku:
    idź i (nie po znajomości) załatw z góry wyznaczone rzeczy (najlepiej w
    obcym banku). Zobaczysz, jak się czują klienci po drugiej stronie lady,
    jak niewiele wiedzą pracownicy o swoim miejcu pracy i oferowanych przez
    niego produktach, o ile więcej od nich czasem wie klient.
    Niestety to tylko własna inicjatywa jednego z pracowników, a nie
    standard szkoleniowy.

    --

    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2002-11-14 10:58:11
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > Moje gratulacje.
    > Zanim odejdziesz znajdz sobie pierw inna prace zebys nie musial na
    > kleczkach wracac :)

    hm
    i tak mają to badziewie od stycznia rozwiązać ....

  • 10. Data: 2002-11-14 18:39:54
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Farti pisze:

    > Jestem nieszczesliwym pracownikiem dzialu sprzedazy zewnetrznej banku Pekao
    > sa. Pewnego dnia naiwnie pomyslalem ze fajnie by bylo miec pakiet biznes
    > lider...
    [...]
    > aby po 4 dniu stania i
    > czekania na nie wiadomo na co, nie eksplodowac frustracja....
    > Odszedlem od miejsca tzw. obslugi tzw klienta...
    Wiesz... jakbym 4 dni stał i czekał w kolejce to też bym się
    zdenerwował. Myślałem, że takie sytuacje są tylko w PKO BP, a tu
    patrzcie jaka niespodzianka ;-)

> [...]
    >
    > Jesli to czyta ktos z decydentow z Pekao SA..... to radze sie powaznie
    > zastanowic nad poczynaniem swoich pracownikow etatowych,
    Ech, może prześlij swe wywody do dyrektora tego oddziału.
    Gwarantuję (jakiś) skutek.
    --
    ___ .
    /)/)( / /