  • 1. Data: 2003-11-05 11:26:09
    Temat: Pekao - moje konto zombie
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Pytanie chyba dość częste - chodzi o ożywające rachunki Pekao.
    Popełniłem ten błąd, że otworzyłem z Żoną rachunek w Pekao, ale długo
    "tam" nie zabawiliśmy i się wynieśliśmy. To było ponad rok temu.
    Natomiast tydzien temu przyszedł mi list o tym, że mam nowy numer
    rachunku, dziś rano przyszła broszura o Pekao24, a przed chwilą
    dostałem polecony - PIN do Pekao24.
    Nie chce od nich żadnych śmieci dostawać już grrr. Wystarczy sama
    wizyta w oddziale czy jakieś pismo trzeba wysmarować? Potwierdzenie
    zamknięcia konta oczywiście mam.

    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Bóg jest najlepszy spośród knujacych podstępy" Sura III

  • 2. Data: 2003-11-05 12:49:11
    Temat: Re: Pekao - moje konto zombie
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Matuszewski" <t...@n...artcom.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie chce od nich żadnych śmieci dostawać już grrr. Wystarczy sama
    > wizyta w oddziale czy jakieś pismo trzeba wysmarować? Potwierdzenie

    ani wizyta ani pismo nie wystarczy
    ja tam zamknalem konto w 1999 roku, oddalem karty, po miesiacu odebralem 51
    groszy
    odsetek (bo w dniu zamykania konta nie potrafili ich policzyc) lecz ciagle
    do mnie cos
    wysylaja - ten pakiecik do Pekao24 wraz z pinem
    tez dostalem. Pikanterii dodaje fakt ze w mysl regulaminu
    "rachunku na ktorych nie ma obrotow od 2 lat a saldo konta nie
    przekracza ilus tam zl sa przez bank automatycznie zamykane".
    u mnie konto zamkniete od 4 lat, nie ma zadnych obrotow a listy sla dalej

    Moze tu chodzi o pragnienie pochwalenia sie przez bank najwieksza iloscia
    klientow i rachunkow - wiec nigdy sie od tego banku nie uwolnimy.

    PiotR

  • 3. Data: 2003-11-05 15:16:57
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    I tak nie zażądają od ciebie żadnych opłat. To jest tak, jak z komórkami
    prepaid. Niby niezasilane karty wyłączają po pewnym czasie, ale słyszałem,
    że trzymają aktywne znacznie dłużej, żeby mieć statystykę. Ja mam martwe
    konto w VW Banku (miałem zakładać, gdy miało trochę lepszy procent od
    mBanku, ale w końcu założyłem w lukasie). Nic do nich nie pisałem i oni nic
    nie piszą, a token spokojnie sobie leży.

  • 4. Data: 2003-11-05 20:41:57
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Paweł Nyczaj <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bob4c3$l97$...@n...news.tpi.pl...
    > I tak nie zażądają od ciebie żadnych opłat. To jest tak, jak z komórkami
    > prepaid. Niby niezasilane karty wyłączają po pewnym czasie, ale słyszałem,
    > że trzymają aktywne znacznie dłużej, żeby mieć statystykę.

    Tylko Era tak robi...

  • 5. Data: 2003-11-08 12:35:15
    Od: "rena" <r...@a...pl>

> [...]
    > Nie chce od nich żadnych śmieci dostawać już grrr. Wystarczy sama
    > wizyta w oddziale czy jakieś pismo trzeba wysmarować? Potwierdzenie

    ja tez tak mialam - absolutnie nie chcialo mi sie tam isc czy dzwonic.
    zignorowalam ten 1 list i wiecej nie dostalam. mialam szczescie:)