  • 1. Data: 2003-04-11 22:35:06
    Temat: Pekao SA - wyciag z KK... ciekawostka
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Witam,

    kazdego miesiaca tak kolo 5-6 dostaje wyciagi z kart - dzisiaj przyszly
    wyciagi oba i jakiez bylo moje zdziwienie gdy na obu byly 2 operacje -
    2.40 za zabezpieczenie transakcji i 0,00 za TEST SYSTEMU KONTROLA
    TRANSAKCJI.

    CKC zajelo 15 minut zanim mi zdolali wyjasnic o co chodzi: "To prosze
    Pana taki test, ktory sprawdza po jakim czasie widzimy transakcje w
    systemie".

    Tia - to moze jeszcze mi chca powiedziec, ze to nie jest online?
    Przeciez jest autoryzacja za kazdym razem (w PL place tylko MC).

    Pozdrawiam,

    P.S. Normalne wyciagi jeszcze nie przyszly - CKC mowi, ze to dlatego ze
    rozliczenie wypadalo na weekend wiec pewnie list juz idzie i jutro bede
    mial :)

  • 2. Data: 2003-04-12 20:16:17
    Temat: Re: Pekao SA - wyciag z KK... ciekawostka
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    SzYmOn wrote:
> [...]

    A na swoich testowych kartach, wzglednie pracowniczych to testowac nie
    laska? Musza sie na zywym kliencie bawic?
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-04-12 22:03:49
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski wrote:

    > A na swoich testowych kartach, wzglednie pracowniczych to testowac nie
    > laska? Musza sie na zywym kliencie bawic?

    Witam,

    no to dzis jest rewelka - sobota - patrze rano - cos w skrzynce - a
    tam - ZNOW - wyciag testowy tylko za VISE - i zeby bylo smieszniej -
    znow tylko transakcja kontrolna ale i oplata za zabezpieczenie
    transakcji - 6,00 pln - wczoraj 2,40 RAZEM 8,40 PLN.

    Coz, czeka mnie niezapowiedziana wizyta w oddziale z moja opiekunka :)))

    BTW: Bylem dzis w banku m.in. w tej sprawie - w dn. 11.04 od 16:00 i
    12.04 oddzial closed bo wdrazanie nowego syst. infor.

    TYLKO ZE MOGLI klientow tego oddzialu uprzedzic a nie przysylaja mi 3
    koperty na kant d..y potrzebne - debile tak lagodnie rzecz ujmujac.

    Nie bedzie to mila wizyta w poniedzialek :)

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2003-04-14 07:18:47
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    SzYmOn wrote:

> [...]
    > znow tylko transakcja kontrolna ale i oplata za zabezpieczenie
    > transakcji - 6,00 pln - wczoraj 2,40 RAZEM 8,40 PLN.

    Czyzbys mial karte Pekao/LOT i dostal wyciag na stara i na nowa karte ?

    ja zglosilem na infolinii rezygnacje z zabezpieczenia i mimo ze
    zarejestrowali informacje o tym nadal mi to naliczaja... Cos ten ich system
    nie za bardzo... A tak w ogole to zabezpieczenie daje ci 1h w tyl - warto za
    1h placic ?

    D.

  • 5. Data: 2003-04-14 20:21:14
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Dave wrote:
> [...]
    > zarejestrowali informacje o tym nadal mi to naliczaja... Cos ten ich
    > system nie za bardzo... A tak w ogole to zabezpieczenie daje ci 1h w

    Witam,

    troche po wizycie w banku (1/pol roku moge podjechac) sie wyjasnilo.
    Zabezpieczenie, ktore jest na tych wyciagach jest OK - normalnie jak co
    miesiac tylko mnie zmylila ta testowa (te testowe) transakcje. Dzis
    dopiero dostalem wyciag z MC - 5.04 bylo rozliczenie a dopiero dzis
    dostalem - ehh... po raz 1 takie opoznienie.

    Ale tak to jest jak w piatek/sobote/niedziele mieli przejscie na nowy
    system informatyczny w moim oddziale (tak tak - wyciagi to domena CKC i
    nie ma to nic wspolnego). W banku dzis jeszcze nie dzialala w nowym
    systemie historia, ale od jutra rano juz ma byc OK. Jutro sobie
    potestuje Pekao24.

    A o konwersji numeru konta juz nie wspomne - musialem zapomniec stare
    konto - pamietam juz cale nowe - proste dla kogos kto ma pamiec
    fotograficzno-matematyczna :)

    Pozdrawiam,