  • Data: 2003-02-25 15:45:32
    Temat: Re: Pekao SA na zawsze :) Moja odpowiedz troche długa.
    Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    To ja opowiem swoje.
    Moj ojciec zmarł w marcu tamtego roku.Miał kredyt odnawialny.
    Odrazu po smierci moja matka pojechała do banku pokazała akt zgonu.
    W banku powiedziel że rachunek zamykają opłata za prowadzenie i odsetki nie
    bendą naliczane.Tylko prosze dokonywac regularnych wpłat wedle mozliwosci
    finansowych to dług nie pujdzie do firmy windykacyjnej.
    Mineło pół roku i w skrzynce list o tym że na pana koncie utrzymuje sie
    saldo debetowe i prosze je wyrównac bo...........
    Moja matka znowu do banku z aktem zgonu.Znowu wydali pismo że przyjeli.
    Przyszedł styczen tego roku i telefon z banku.Pani chciała rozmawiac z moim
    ojcem by poinformowac go że ma debet na koncie.
    No to moja matka do niej z grubej rury.Pani przeprosiła powiedziała że musi
    sie zorjentowac.
    Nastepnego dnia pani zadzwoniła (specjalnie pewnie żeby nie dostac opie***)
    w godzinach gdy moja matka była w pracy by zgłosiła sie do banku.
    To moja matka znowu do banku...........
    Teraz smiejemy sie że za pół roku znowu przyjdzie jechac do banku.

    NIGDY NIE ZAŁOZE KONTA W PEKAO S.A.

    Pozdrawiam.
    Konrad M.