  • 1. Data: 2008-04-29 18:16:38
    Temat: PeKałO jest świetne.....
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    usłyszałem dzisiaj taką opowieść:
    -----
    PeKałO d.BPH jest świetne. Laski w szkole A przelały pensje pracownikom, ale
    pieniądze nie znikły z konta :D Za to znikły z konta szkoły B. A banck na
    to, żeby se to między sobą załatwiły.
    -----
    Opowieść raczej prawdziwa. Fajny to bank.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 2. Data: 2008-04-29 18:25:12
    Temat: Re: PeKałO jest świetne.....
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 20:16, Tristan <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > to, żeby se to między sobą załatwiły.
    > -----
    > Opowieść raczej prawdziwa. Fajny to bank.

    Pracownicy usliluja zalatwic sprawe nieformalnie, zeby nikt z nich nie
    mial konsekwencji sluzbowych. Jesli beda robic oficjalnie, to beda
    muslieli wystornowac przelewy i zastapic je innymi - nie wiem jeszcze
    jak takie storno by sie mialo do elixiru?
    Duzo roboty i pozadny ochrzan od szefow.

    Pewno nie poszla jeszcze oficjalna reklamacja, bo szkola A sie dziwi,
    a szkola B jeszcze nie zauwazyla? :)

  • 3. Data: 2008-04-29 18:41:32
    Temat: Re: PeKałO SA jest świetne.....
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Mam klientów biznesowych, co w tej chwili po podobnych kwiatkach wracaja z PeKaO SA
    po podziale z powrotem do starego
    BePeHa.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-04-29 18:49:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 20:41, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Mam klientów biznesowych, co w tej chwili po podobnych kwiatkach wracaja z PeKaO SA
    po podziale z powrotem do starego
    > BePeHa.
    > JaC

    Pracownikom z BPH bardzo ciezko przejsc na system pekalo, bo jest o
    klase czy dwie prymitywniejszy niz z BPH.
    Poczytalem forum pracownikow pekalo na wyborczej i na to sie skarza.
    Stad zapewne i duze natezenie bledow.

  • 5. Data: 2008-04-29 20:06:10
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 29 Apr 2008 20:16:38 +0200, Tristan wrote:

    > PeKałO

    Czy przekręcanie nazwy banku służy czemuś poza utrudnianiem w przyszłości
    przeszukiwania archiwum grupy?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2008-04-29 20:38:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 29 kwiecień 2008 22:06
    (autor Marcin Mokrzycki
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <1...@4...net>):

    > Czy przekręcanie nazwy banku służy czemuś poza utrudnianiem w przyszłości
    > przeszukiwania archiwum grupy?

    Napisałem fonetycznie..... Jak Ci bardzo zależy to napiszmy: PeKaO, PeKaO,
    PeKaO.... Teraz dobrze się przeszukuje? :D
    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 7. Data: 2008-04-29 21:13:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Napiszmy poprawnie i pełnym zdaniem: Polska Kasa Opieki S.A. to wyjątkowo ch...y
    bank ;-))
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-04-29 21:34:03
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 29 Apr 2008 22:38:40 +0200, Tristan wrote:

    > Napisałem fonetycznie..... Jak Ci bardzo zależy to napiszmy: PeKaO, PeKaO,
    > PeKaO.... Teraz dobrze się przeszukuje? :D

    Bardzo dobrze :D

    Staram się wychodzić z założenia, że nie należy utrudniać życia tym
    nielicznym, którym jeszcze chce się szukać przed ewentualnym zadaniem
    pytania ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2008-05-02 11:38:39
    Od: aa <a...@a...pl>

    Tristan wrote:
> [...]
    > to, żeby se to między sobą załatwiły.
    > -----
    > Opowieść raczej prawdziwa. Fajny to bank.

    Był duży włam. Między 15 a 25 kwietnia jakieś 70-80 firm i instytucji
    oberwało na ponad 100 milionów. Ciekawe czy ta szkoła też.
    Z tego co wiem sprawa dotyczy tylko kont które wcześniej były w BPH.
    Sprawę prowadzi prokuratura w Katowicach.

  • 10. Data: 2008-05-02 21:23:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    aa <a...@a...pl> writes:

    > Był duży włam. Między 15 a 25 kwietnia jakieś 70-80 firm i instytucji
    > oberwało na ponad 100 milionów. Ciekawe czy ta szkoła też.
    > Z tego co wiem sprawa dotyczy tylko kont które wcześniej były w BPH.

    To byl "wlam" do banku czy raczej jakies paskudztwa w komputerach
    klientow?
    --
    Krzysztof Halasa