  • 1. Data: 2003-07-11 01:07:17
    Temat: PayPal i VE Inteligo - udalo sie ;)
    Od: k...@p...onet.pl

    Postanowilem dodac karte VE Inteligo do mojego konta PayPal i oczywiscie sie
    UDALO !!
    Najpierw pobrali 1,01zl podczas sprawdzania oraz poinformowali, ze pobiora 1.95
    $ z karty i zwroca przy pierwszej platnosci karta. Oczywiscie pobrali mi z
    konta 7,72zl. Narazie mam w blokadach i nie moge spawdzic jaki jest nr
    membership, aby dokonczyc autoryzacji, ale jak juz bede mial, to dokoncze
    dziela i udostepnie screen z operacji.

    Dodam, ze juz konto jest zweryfikowane na inna karte i konto. Jednak sie
    sprawdza taktyka, ze jak sie zweryfikujesz, to mozesz dodac inna karte i juz
    nie patrza z jakiego kraju - podalem adres w USA, a do VE Inteligo jest w
    Polsce i sie jakos tym nie przejeli i system nie wywalil bledu.

    Czekam na dalszy bieg wydazen... moze ktos sproboje do konta PayPal dodac karte
    VE Inteligo i moze przejdzie ?

  • 2. Data: 2003-07-11 08:14:36
    Temat: Re: PayPal i VE Inteligo - udalo sie ;)
    Od: a...@p...onet.pl

    Ale się męczycie z tym Paypal.
    Spróbujcie www.moneybookers.com - tak sama zasada a nie dyskriminują Polaków.
    Alex

  • 3. Data: 2003-07-14 17:44:50
    Od: k...@p...onet.pl

    No i sie zweryfikowalem !
    http://kubakj.republika.pl/paypal.jpg

    wszystko dziala i jest ok.

    wiem kiedy nie sprawdza adresu... wtedy gdy paypal jest w czasie renowacji -
    czesto pisze info o tym po zalogowaniu sie i wtedy mozna bez trudu.

  • 4. Data: 2003-07-14 18:28:07
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <4...@n...onet.pl>, k...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    >
    > wiem kiedy nie sprawdza adresu... wtedy gdy paypal jest w czasie renowacji -
    > czesto pisze info o tym po zalogowaniu sie i wtedy mozna bez trudu.

    No nie wiem czy Twoja teoria jest dobra, natomiast ja te? 1/4 tak mia?‚em
    zweryfikowane, konto sobie mia?‚em, a jak kiedy?› wp?‚aci?‚em większą
    kwotę (33$) to chwile potem zablokowali ca?‚e konto, ? 1/4 ądając ca?‚ej
    sterty dokument??w.

    Tacy cwaniacy...
    Wiedzieli ? 1/4 e moje 33$ ju? 1/4 im zostanie na wieki, bo nie będę w stanie
    przys?‚ać takich dokument??w, ani ich pozwać z Polski.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 5. Data: 2003-07-14 22:55:03
    Od: k...@p...onet.pl

    Gdybys sie zweryfikowal i wyslal dokumenty, to by ci odblokowali konto.

  • 6. Data: 2003-07-15 08:02:35
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Miernik napisal:
    > No nie wiem czy Twoja teoria jest dobra, natomiast ja te? 1/4 tak mia?,em
    > zweryfikowane, konto sobie mia?,em, a jak kiedy?> wp?,aci?,em
    > wiÄTkszÄ.
    > kwotÄT (33$) to chwile potem zablokowali ca?,e konto, ? 1/4 Ä.dajÄ.c
    > ca?,ej
    > sterty dokument??w.
    >
    > Tacy cwaniacy...
    > Wiedzieli ? 1/4 e moje 33$ ju? 1/4 im zostanie na wieki, bo nie bÄTdÄT w
    > stanie przys?,aÄ? takich dokument??w, ani ich pozwaÄ? z Polski.
    i ustawil sobie:

    Albo pisz bez pl znaczków, albo skonfiguruj sobie tego slrn-a

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com