  • 11. Data: 2004-12-11 14:30:09
    Temat: Re: [PayPal] Karta Nordea Visa Classic - da sie dodac :)
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cpeu06$qut$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > Bez jaj. Kupilem w Amazonie ksiazke. Zaplacilem swoja VE z Inteligo
    > (mieszkam i jestem zameldowany w Polsce), a podalem adresy (billing i
    > shipping) amerykanskie.

    Moge zapytac, w jakim celu "billing address" podales amerykanski?

    Z ciekawosci pytam, bo nie przyszlo mi to do glowy.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-12-11 16:00:04
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Patek" <g...@h...com> wrote in message

    > TRZEBA POKOLEN BY TO ZMIENIC.

    Żeby nauczyć netykiety także.
    Według ciebie chyba Szwecja też leży w Europie Wschodniej - ci cywilizowani
    Skandynawowie mają generalnie dwie rozrywki - picie mocnych alkoholi (ci
    mniej rozwinięci) i robienie w konia fiskusa (intelektualiści).
    Amerykanie także nie są tacy znowu święci

    T.

  • 13. Data: 2004-12-11 18:40:44
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Tomasz Nowicki napisał:

    > Według ciebie chyba Szwecja też leży w Europie Wschodniej - ci cywilizowani
    > Skandynawowie mają generalnie dwie rozrywki - picie mocnych alkoholi (ci
    > mniej rozwinięci) i robienie w konia fiskusa (intelektualiści).

    Nasz bratni Narod ? ;)

    Tyle,ze w PL Ci co chca robic kogos w konia, nie ograniczaja sie do fiskusa.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 14. Data: 2004-12-11 20:01:35
    Od: "Gilberto" <g...@p...onet.pl>

    Poprostu karty Nordei VC jakby nie maja dopisanego "billing address" i mozna
    podac kazdy i pojdzie. Kazdy moze sprawdzic sobie jak ma te karte. Gdziekolwiek
    bedziecie placci, to mozecie podac inny adres i transakcja przejdzie. Dlatego
    tylko dalo sie dodac do PayPala!!

  • 15. Data: 2004-12-12 17:38:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2004 03:22:38 -0500, Patek napisał(a):
    > Twoja karta VISA CLASSIC ma okreslony adres.
    > Moze byc problem bo nie zgadza sie on z adresem "wymyslonym".

    [ciach]

    Kiedyś kupowałem w Amazonie i przypadkiem jako "Cardholder's name" wpisałem
    "Bank BPH"... Bez żadnych problemów przesyłka dotarła. Zorientowałem się
    dopiero ze dwa lata później (po kilku przesyłkach), gdy zwróciłem uwagę na
    to że amazon wita mnie "Hello, Bank BPH" :)

    P.S. Jak odpisujesz na czyjś list, to swoją wypowiedź umieszczaj ZA cytowaną
    treścią, a nie PRZED nią, jak to robisz teraz.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 16. Data: 2004-12-12 19:27:58
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>

    Gilberto napisał(a) w wiadomości:
    >Poprostu karty Nordei VC jakby nie maja dopisanego "billing address"
    >i mozna podac kazdy i pojdzie.

    Zdradźcie, w jaki sposób poznać, że karta nie ma przypisanego
    adresu? Bank powie?
    Czy np. VC Pekao SA też nie ma przypisanego adresu?
    Przebywam nie tam gdzie w papierach i nie chcę aby to było
    podejrzane. Do Ebay'a i PayPal'a na razie nic nie mam...

    Artur w adresie ll->l i wywal .invalid

  • 17. Data: 2004-12-12 21:03:00
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > podejrzane. Do Ebay'a i PayPal'a na razie nic nie mam...
    >
    > Artur    w adresie ll->l  i wywal .invalid

    nie wiem w jaki sposob poznac, ale nie da sie tego tak poprostu ocenic, bo nie
    ma zadnego algorytmu na to. to poprostu chyba cos na linii nordea-bz wbk
    (wydawca karta dla nordei) i dzieki temu karty chyba nie maja podpisanego
    adresu do karty i wpisanie kazdego adresu przejdzie ( z jednej strony,to dzieki
    temu mozemy wszedzie kupic bez problemu :D, ale rowniez niebezpeiczne, jak nam
    ktos zakosi karte lub dane z karty). PayPal juz dlugo z tej karty pogbiera kase
    przy przelewach i zaden problem z kontem :)

  • 18. Data: 2004-12-13 08:40:23
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

    > W USA nie mozesz kupic czegos na karte i kazac sobie wyslac towar na inny
    > adres niz jest jej przypisany.
    mozna ...
    mnie znajomy placi via paypal, adresat czyli ja, inne nazwisko adres i inny
    kraj.

  • 19. Data: 2004-12-13 10:34:45
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote in message

    > Nasz bratni Narod ? ;)
    >
    > Tyle,ze w PL Ci co chca robic kogos w konia, nie ograniczaja sie do
    > fiskusa.

    Ale w Szwecji rolowanie fiskusa jest sportem narodowym. A każdy sukces (i
    każdą porażkę) należy solidnie oblać, najlepiej na promie do Świnoujścia :)

    T.