  • Data: 2019-08-25 19:53:50
    Temat: Re: PayPal: Aby sfinalizować zakup, dodaj kartę.
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sklepy nie robią fraudów, bo im się to nie opłaca.
    > Każdy sklep "fizyczny", w którym płacisz kartą, dostaje jej numer i datę ważności
    > - co pozwala obciążyć kartę ponownie, bez PIN.
    > Ale nikt tak bezpodstawnie nie robi - a "podstawnie" np. hotele czy wypożyczalnie
    > samochodów.

    Zwykle nie robi, ale wyjątki się zdarzają (przykłady w sąsiednim wątku).
    Nawet jeśli nie robi, to nie jest dobrze, że może tak zrobić jeśli chce.

    Kontynuując wcześniejszą analogię - istnieje na świecie 1000 właścicieli
    sklepów, którzy mają klucze do mojego mieszkania. Ale mam się nie martwić,
    bo oni wszyscy są uczciwi. A gdyby nawet któryś wszedł bez zgody
    do mieszkania i coś zabrał, to prędzej czy później to zauważę,
    mam monitoring, będę wiedział kto to był i zgłoszę na policję
    i u ubezpieczyciela.

    P.