    From: "Hania" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PZ za telefon firmowy z konta prywatnego w mBanku
    Date: 2 Jun 2004 16:36:35 +0200

    mój mąż ma konto w mbanku i płaci wszystkie rachunki przez internet, także
    komórkę, tyle że nie jest to zlecenie stałe ale polecenie przeleu za każdym
    razem, wpisuje nr konta ......i tytułem..... nie rozumiem co byłoby tu
    przeszkodą żeby płacić rachunek żony, najwyżej wpiszesz dane swoje a nie żony
    jako dokonującego przelewu i już :-)

    przecież rachunku nie musi płacić abonent ale ktokolwiek, mąż jest w tej
    sytuacji zupełnie usprawiedliwiony, nawiasem mówiąc byłabym w siódmym niebie
    gdyby mój małżonek płacił moje rachunki za komórkę :-)

    tyle że polecenie przelewu na koncie w mbanku (chyba e-konto) ale nie jestem
    pewna kosztuje całe 50 groszy, ale to i tak mało chyba w stosunku do innych
    banków ?

    pozdrawiam