    From: "Pete" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PZ za telefon firmowy z konta prywatnego w mBanku
    Date: Wed, 2 Jun 2004 14:20:37 +0000 (UTC)

    Dnia 2004-06-02, plusz napisał/a/o:

    > Użytkownik blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > ja też :)
    > w PKO BP płacę komórkę firmy żony
    > i działa
    >
    > osobno zanosiłem zgodę do banku, a osobno do wierzyciela
    > problem w tym, że teraz chcę zastosować taki mechanizm w mBanku i nie
    > wiem czy ktoś to już praktykował :)

    Praktykował, praktykował. Oj, się działo.
    1. wysłana zgoda do mBanku i do PTC
    2a. mBank wysłał zgodę do PTC.
    2b. W tzw. międzyczasie nadgorliwa PTC wysłała swój odcinek PZ
    do mBanku.
    3a. PTC otrzymała zgodę na obciążenie rachunku
    3b. mBank (niezgodny podpis) odrzucił wniosek PTC i wysłał taki
    komunikat do PTC
    4. PTC nie uaktywniła usługi, bo ostatni komunikat jaki otrzymali - to
    odmowa
    5. Złożona reklamacja po obu stronach
    6. mBank załatwił wszystko z PTC
    7. Aktywne PZ

    Całość trwała ok. 1 miesiąca

    > ale najwyżej będę pierwszy

    niestety nie :-P

    Natomiast Dialog już 2 miesiące załatwia PZ zgłoszone wg powyższego
    schematu.

    --
    Pete