  • 1. Data: 2002-07-17 12:28:27
    Temat: PZ w TPSA - Poznan :))
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    W Poznaniu w TPSA cos sie skopalo i wyslali wszystkie rachunki
    jako_gotowkowe. Sprawdzcie zatem (jak ktos mial PZ) co ma napisane na
    rachunku. Podobno wgrywaja nowy program (sic!) do PZ, ale sami dobrze nie
    wiedzieli, kiedy naprawia tez nie wiedzieli :-)) Normalka :-) Nie ma to jak
    telekom w ktorym nic nie mozna zalatwic przez telefon :-)))

    Podali mi BOKu (nowy: 9575) tel. 8699009 gdzie mozna sie podobno dowiedziec
    wiecej...

    Uffff, udalo mi sie dodzwonic:-) Pani powiedziala, ze
    PZ_nie_jest_dostepne_w_calym_Poznaniu :-)) Fajnie :) Podobno uruchomia od
    sierpnia, ale who knows....

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 2. Data: 2002-07-17 14:58:39
    Temat: Re: PZ w TPSA - Poznan :))
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Uffff, udalo mi sie dodzwonic:-) Pani powiedziala, ze
    > PZ_nie_jest_dostepne_w_calym_Poznaniu :-)) Fajnie :) Podobno uruchomia od
    > sierpnia, ale who knows....

    Jedno jest pewne PZ nie będzie uwzględnione w rachunkach lipcowych, więc
    dopiero najwcześniej można liczyć na sierpień ale w praktyce stawiam na
    wrzesień, bo przeciez są wakacje ;-)
    Ja już czekamn prawie 2 miesiące od złożenia upoważnienia w BOK :)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-07-17 15:40:18
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Jedno jest pewne PZ nie będzie uwzględnione w rachunkach lipcowych, więc
    > dopiero najwcześniej można liczyć na sierpień ale w praktyce stawiam na
    > wrzesień, bo przeciez są wakacje ;-)

    :-)))

    > Ja już czekamn prawie 2 miesiące od złożenia upoważnienia w BOK :)

    Ja tez - skladalem (uruchomione w multi) PZ w bok'u tpsy na poczatku maja
    :-)) Pozniej ktos dzwonil z tpsy, ze PZ jest aktywne !!! .... tylko cos nie
    dziala :-))))

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 4. Data: 2002-07-17 17:36:27
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > Ja tez - skladalem (uruchomione w multi) PZ w bok'u tpsy na poczatku maja
    > :-)) Pozniej ktos dzwonil z tpsy, ze PZ jest aktywne !!! .... tylko cos
    nie
    > dziala :-))))

    Do ciebie ktos dzwonił a ja musialem sam dzwonic i dopytywac się.
    Ale jakby co to mam kontakt z kierownikiem działu windykacji, wiec moze jak
    ich ochrzanię to sprawa jakoś się ruszy ;-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-07-19 18:59:21
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    jak
    > telekom w ktorym nic nie mozna zalatwic przez telefon :-)))

    Chyba nie tylko do PZ ten programik ;-) w Kielcach wiekszosci osob doliczyli
    po 2 polaczenia miedzynarodowe po ok 4 PLN ;-) szybki i latwy zarobek -
    nawet jesli polowa zareklamuje to.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-07-19 19:04:22
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    "Jarosław Popiel" wrote:
    > Chyba nie tylko do PZ ten programik ;-) w Kielcach wiekszosci osob doliczyli
    > po 2 polaczenia miedzynarodowe po ok 4 PLN ;-) szybki i latwy zarobek -
    > nawet jesli polowa zareklamuje to.

    Jakby to powiedzieć... Nadchodzi migracja... Może być jeszcze gorzej
    :-)
    --
    pjo

  • 7. Data: 2002-07-19 19:09:07
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości

    > Jakby to powiedzieć... Nadchodzi migracja... Może być jeszcze gorzej
    > :-)

    Nie strasz ;-)

    --
    JaKi