  • 1. Data: 2002-11-25 12:15:04
    Temat: PZ w Polkomtelu dla innego właściciela ROR i innego telefonu - finał
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    po czterech tygodniach "wali"z polkomtelem , dzisiaj rezygnuję
    zadzwoniła Pani i powiedziała, że może ewentualnie wprowadzić zlecenie dla
    jednego konta telefonu, dla którego mam pełnomocnictwo, ale i tak do PKO
    kolejne dyspozycje realizacji będą zawierały imię i nazwisko żony, mój nr
    telefonu i identyfikator płatności - numer konta żony

    ponieważ z tego co wyczytałem, PZ realizowane jest sesją elixirową , z czego
    wnioskuję, że porównywane są imię i nazwisko, nr konta to poddałem się,
    życzyłem Pani miłego dnia, i powiedziałem, że jak kiedyś będę miał czas to
    napiszę do zarządu, aby zmienili te zasady i wprowadzili do systemu
    informatycznego pole "imię i nazwisko / nazwa posiadacza rachunku bankowego"

    Jak komuś uda się realizować PZ z ROR, na którym imię i nazwisko jest inne
    niż w Polkomtelu to proszę o informację - wrócę do tematu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-11-25 20:56:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz"
> [...]
    > kolejne dyspozycje realizacji będą zawierały imię i nazwisko żony, mój nr
    > telefonu i identyfikator płatności - numer konta żony

    juz sie pogubilem czyj telefon a czyj rachunek ale czy probowales wariantu
    - do operatora wlasciciel telefonu sklada upoważnienie PZ do do rachunku X
    (ze niby rachunek jest jego)
    - do banku prawdziwy wlasciciel sklada zgode na PZ od operatora z
    identyfikatorem telefonu podanym i komentarzem zeby nie zwracali zbytnio
    uwagi na papier ktory przyjdzie od operatora. Tak zrobilem z uzasadnieniem
    ze do upoważniania banku do czegokolwiek jest wlasciciel rachunku a nie
    operator, ktory nie musi znac twojego wzoru podpisu bankowego.

    A jesli chodzi o elixir to automat po stronie banku nie sprawdza danych
    alfanumerycznych czyli nazwiska i adres a konkretny numer rachunku. jesli
    jest pokrycie i upowaznienie to PZ zadziala
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-11-26 07:32:16
    Temat: Re: PZ w Polkomtelu dla innego właściciela ROR i innego telefonu - finał (chyba nie finał :)
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > ze do upoważniania banku do czegokolwiek jest wlasciciel rachunku a nie
    > operator, ktory nie musi znac twojego wzoru podpisu bankowego.

    właśnie tak zrobiłem - ale u operatora powiedzieli, że musi być nazwisko
    właściciela rachunku

    > A jesli chodzi o elixir to automat po stronie banku nie sprawdza danych
    > alfanumerycznych czyli nazwiska i adres a konkretny numer rachunku. jesli
    > jest pokrycie i upowaznienie to PZ zadziala

    czy jesteś na 100% pewny, że elixir nie sprawdza nazwiska ?
    bo jeśli tak to sprawę załatwię jeszcze dzisiaj
    w banku upoważnienie jest - do polkomtela wyślę dane żony (czyli właściciela
    telefonu) i zaznaczę, aby nie przesyłali do banku
    ale muszę mieć pewność, że jak podam nieprawdziwe dane to nie odrzuci PZ i
    nie obciążą mnie karą 15 zł (przynajmniej tak to jest w regulaminie PKO)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-11-26 08:05:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz"
> [...]
    > nie obciążą mnie karą 15 zł (przynajmniej tak to jest w regulaminie PKO)

    jestem pewien, bo gdyby sprawdzał to parę moich PZ by nie działało ;-)
    to tylko Polkomtel robi kłopoty
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-11-26 09:26:33
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > jestem pewien, bo gdyby sprawdzał to parę moich PZ by nie działało ;-)
    > to tylko Polkomtel robi kłopoty

    ok
    wobec tego wysyłam do polkomtela zgodę i informację, że do banku sam
    zaniosłem
    jak odrzuci bank transakcję to będę się martwił :)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2002-11-26 09:55:48
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Daj znać, jak się to skończyło ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2002-11-26 11:09:01
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    [.......]
    > A jesli chodzi o elixir to automat po stronie banku nie sprawdza danych
    > alfanumerycznych czyli nazwiska i adres a konkretny numer rachunku. jesli
    > jest pokrycie i upowaznienie to PZ zadziala

    jeszcze o elixirze
    czy na pewno nie sprawdzają nazwy właściciela ?
    rozmawiałem przed chwilą z kimś, kto zajmuje się płatnościami w pewnej
    firmie
    i ma dużo zwrotów przelewów właśnie z komunikatem "niezgodna nazwa
    posiadacza rachunku"

    czyli pole to jest sprawdzane

    zresztą zrobię test i wyślę sobie do PKO przelew z mBanku z innym
    nazwiskiem - zobaczymy co się stanie

    a w jakim banku masz PZ ? może tylko twój nie sprawdza ?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2002-11-26 18:59:28
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz"
> [...]
    > nazwiskiem - zobaczymy co się stanie
    >
    > a w jakim banku masz PZ ? może tylko twój nie sprawdza ?

    wszystkie w Fortisie z rachunku tylko mojego:
    kablówka mamy, telefon na żonę tylko zarejestrowany, chyba prąd też ma
    podpisaną umowę na żonę. Niemożliwe żeby to było sprawdzane!

    Przelew to co innego, szczególnie jeśli idzie do PKOBP a nie jest w formacie
    oooooooo-xxoooooooonnnnnnnnn (z powtórzonym oddziałem z przodu)
    Taki jak powyżej księgowany jest z elixiru automatycznie
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-11-26 21:09:47
    Od: "plusz" <p...@i...NOSPAM.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > oooooooo-xxoooooooonnnnnnnnn (z powtórzonym oddziałem z przodu)
    > Taki jak powyżej księgowany jest z elixiru automatycznie

    hmmm .... tyle, że moje PZ będzie właśnie realizowane z PKO ..
    no nic - zaryzykuję - teoretycznie ryzykuję kwotą 15 zł , ale jak zna~m
    życie w PKO nie wiedzą, że w regulaminie jest zapis, że mogą mi to pobrać za
    podanie błędnych danych i niezrealizowanie zlecenia

    pozdrawiam
    plusz

  • 10. Data: 2002-11-27 00:01:42
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > [.......]
    > zresztą zrobię test i wyślę sobie do PKO przelew z mBanku z innym
    > nazwiskiem - zobaczymy co się stanie

    Ja puscilem z innymi danymi przelew z mbanku do eIntegrum BGZ
    Przeszlo bez problemow

    --
    Pozdrawiam:

    MENTOS