  • Data: 2010-03-24 13:44:50
    Temat: Re: PZ a zamknięcie konta
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-23 20:03, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > Jedyną przewagą (i zarazem wadą) Biliksa jest to, że dzięki temu
    > rozwiązaniu wszystkie faktury i cała dokumentacja rozliczeń jest w
    > jednym miejscu, dostępna od ręki. Nie trzeba osobno przechowywać faktur,
    > bo leżą sobie one bezpiecznie (?) na serwerze bankowym i zawsze w razie
    > potrzeby można do nich wrócić.
    > (No i oczywiście jest jeszcze kwestia Wielkiego Brata...)

    "Jedyną przewagą..." ale za to jaką ! (Bo wady za cholerę nie
    potrafię się dopatrzyć, choć generalnie np. na problem WB jestem
    dość mocno uczulony :-) )

    W gruncie rzeczy Bilix (lub poobna usługa) jest jedynym sposobem na
    likwidację wklepywania danych do przelewów, które dla mnie
    (korzystającego wyłącznie z elektronicznych form płatności) jest
    przekleństwem: albo robi się to w pośpiechu i popełnia głupie błędy,
    albo marnuje się mnóstwo czasu. A oczywiście wystawcy faktur pracują
    nad ułatwieniami dla klienta, oj pracują...
    Pierwszy z brzegu przykład: dlaczego Orange, NOM, czy inni
    operatorzy telekom, albo supermarkety (przemysłowe) generują takie
    długi numery i do tego nie dzielą ich na wydruku na sekcje (jak to
    jest w numerach kont bankowych) ?
    Przecież wiadomo, że najmniej błędów robi się przy sekcjach
    czterocyfrowych (czytając 2130 "dwadzieściajeden-trzydzieści).

    witrak()