  • 1. Data: 2004-08-09 10:33:11
    Temat: PZ-STOEN-Inteligo na obcą osobę
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Wszystkich zainteresowanych informuję, że warszawski STOEN, ściągnął z
    mojego konta w Inteligo, w drodze PZ, należność za fakturę wystawioną na
    "osobę trzecią", tak jak chciałem :-)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 2. Data: 2004-08-09 10:33:54
    Temat: Re: PZ-STOEN-Inteligo na obcą osobę
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Wszystkich zainteresowanych informuję, że warszawski STOEN, ściągnął z
    > mojego konta w Inteligo, w drodze PZ, należność za fakturę wystawioną
    > na "osobę trzecią", tak jak chciałem :-)

    Super :)
    Ja nie moge do tej pory wyslac tego diabelskiego pisemka ;) eh - to przez
    ten znaczek pocztowy

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-09 10:42:48
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:cf7k1p$a7k$1@news.onet.pl:
    > Ja nie moge do tej pory wyslac tego diabelskiego pisemka ;) eh - to
    > przez ten znaczek pocztowy

    zanieś osobiście :)
    co ciekawe w STOEN ostatnio nie ma kolejek ... jednak Niemcy potrafią zrobić
    porządek :))

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2004-08-10 09:29:05
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    On Mon, 09 Aug 2004 12:33:11 +0200
    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:

    > Wszystkich zainteresowanych informuję, że warszawski STOEN, ściągnął z
    > mojego konta w Inteligo, w drodze PZ, należność za fakturę wystawioną na
    > "osobę trzecią", tak jak chciałem :-)

    podepne sie :-)
    mam rachunek od STOENu i chcialbym go zaplacic przez net (bo latwiej :-)
    tylko nie wiem czy wystarczy na przelewie umiescic imie, nazwisko,
    nr ew widniejacy na blankiecie do faktury... co jeszcze?
    Jest tam cos takiego jak /KTR/numerki - wyglada na numer faktury + costam
    To tez powinienem umiescic?

    Sierp

  • 5. Data: 2004-08-10 09:29:36
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Sierp said the following on 2004-08-10 11:29:
    [...]
> [...]
    > tylko nie wiem czy wystarczy na przelewie umiescic imie, nazwisko,
    > nr ew widniejacy na blankiecie do faktury... co jeszcze?
    Wystarczy.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 6. Data: 2004-08-11 05:10:50
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Wazny jest tez KTR

  • 7. Data: 2004-08-11 08:05:52
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jasiu II said the following on 2004-08-11 07:10:
    > Wazny jest tez KTR

    Interesujące. Niezależnie od tego czy wypełniałem czy nie, pieniądze
    dochodziły bezproblemowo. moze sie zmieniło.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl