  • 1. Data: 2004-09-28 16:24:20
    Temat: PZ - STOEN
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Chciałbym płacić za prąd z mojego rachunku poprzez ustanowienie PZ w
    Stoenie, ale rachunki wystawiane są na moją mame czy jest będą w związku z
    tym jakieś problemy? (konto mam w mbanku)
    pzdr Arek

  • 2. Data: 2004-09-28 16:29:10
    Temat: Re: PZ - STOEN
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-28 18:24, Arek wrote:
> [...]
    > Stoenie, ale rachunki wystawiane są na moją mame czy jest będą w związku z
    > tym jakieś problemy? (konto mam w mbanku)
    O ile mBank nie będzie robił jakichś problemów to nie.
    Polecam Google i Message-ID: <cf7jt9$pf2$1@inews.gazeta.pl>
    KJ

  • 3. Data: 2004-09-28 16:32:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Arek wrote:
    > Stoenie, ale rachunki wystawiane są na moją mame czy jest będą w
    > związku z tym jakieś problemy? (konto mam w mbanku)

    będą problemy ale może się uda
    Idea pozwala placic PZ za inną osobę i daje instrukcje jak to załatwiać
    wiec może w STOENie da się załatwić tak samo
    zobacz http://tinyurl.com/4r4w9
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-09-28 16:44:24
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Dzięki za inf.

  • 5. Data: 2004-09-28 17:36:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > Stoenie, ale rachunki wystawiane są na moją mame czy jest będą w
    związku
    > tym jakieś problemy? (konto mam w mbanku)

    Wszystko wypelnij na siebie - inaczej nie zadziala w banku. Stoen takie
    rzeczy pusza spokojnie.

    P.S. Pozdrowienia dla grupy z Wiednia :D

  • 6. Data: 2004-09-28 18:17:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Arek" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Stoenie, ale rachunki wystawiane są na moją mame czy jest będą w związku z
    > tym jakieś problemy? (konto mam w mbanku)

    Hehe... sprobuj pozniej takie DD odwolac ;). Ja juz trzy miesiace nie moge
    sie doprosic od UPC zeby przestali obciazac mnie... co miesiac obciazaja, a
    ja do miesiac musze anulowac transakcje ;). Chyba wole sam robic przelewy,
    DD juz mam dosc. Przelew puszczam kiedy chce, przy stalym zleceniu
    obciazania karty jak sprzedawca by mnie obciazal pomimo odwolania
    upowaznienia wystarczy zastrzec. W przypadku DD jak pojdziesz do banku to
    cie odesla do wierzyciela, a jak ten ma to w nosie, to musisz co miesiac
    pilnowac anulowania transakcji ;).

    Maciej

  • 7. Data: 2004-09-28 20:54:47
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 28 Sep 2004 18:17:56 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >cie odesla do wierzyciela, a jak ten ma to w nosie, to musisz co miesiac

    przepraszam, co to za bank, ktory "odsyla do wierzyciela"?
    informujesz swoj bank, ze wycofujesz zgode na obciazanie twojego
    rachunku, i od tego momentu wierzyciel przy probie realizacji
    polecenia zaplaty dostaje odmowe. proste?
    a jesli ktos w banku odeslal cie do wierzyciela, to cie oklamal. idz
    tam jeszcze raz, zazadaj realizacji twojej dyspozycji i nie daj sie
    zbyc.
    a jesli zlozysz pisemne odwolanie zgody w banku, a bank mimo to
    zrealizuje transakcje, to nie odwolujesz, tylko skladasz reklamacje w
    banku na bezpodstawne obciazenie twojego rachunku.

  • 8. Data: 2004-09-29 09:08:11
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > P.S. Pozdrowienia dla grupy z Wiednia :D

    testuj karty - widze że nałóg czytania pbb zwyciężył :-)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2004-09-29 09:11:53
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-28 19:36, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    [...]

    > Wszystko wypelnij na siebie - inaczej nie zadziala w banku. Stoen takie
    > rzeczy pusza spokojnie.

    A raczej wszystko na siebie , a jako identyfikator płatności (czy jakoś
    podobnie) wpisz nr klienta taki jaki jest na fakturze.

    KJ