  • Data: 2010-12-17 13:09:59
    Temat: Re: [PRESS] RPP - możliwość podwyżek stóp
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Dec 2010 13:54:19 +0100, witrak() wrote:

    > No i ja właśnie takie ufanie nazywam naiwnością.

    Wolno Ci. Jednak czepianie się czyjegos Froma, jak się samemu tam ma
    smietnik, jest po prostu smieszne. Tylko tyle i az tyle.

    A ze we From mozna wpisac cokolwiek? Mozna. Post podpisany pgp z nickiem
    i mailem na jakims portalu dalej znaczy nic. Trzeba miec *co* uwiarygodnic.

    > A jak Ty się *naprawdę* nazywasz ?

    Napisano. A Ty? :)

    > A ma to jakiś wpływ na nagłówek From ?

    Istotne jest o tyle, ze czepić to się trzeba umiec. :-)

    PS. Trzeci raz juz Ci nie napisze dlaczego nie powinienes się czepiac nicka
    przedpiscy. EOT/dobranoc.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns