  • 1. Data: 2002-07-01 18:31:11
    Temat: POS - PIN
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Przy 3 krotnym wklepaniu blednego PINu w bankomacie, bankomat 'teoretycznie'
    karte powinien zatrzymac - a jak jest w przypadku wpisania kilkakrotnie
    zlego PINu w POSe?

    --
    JaKi
    ________________

  • 2. Data: 2002-07-02 06:40:52
    Temat: Re: POS - PIN
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jul 01, 2002 at 08:31:11PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

    > Przy 3 krotnym wklepaniu blednego PINu w bankomacie, bankomat 'teoretycznie'
    > karte powinien zatrzymac - a jak jest w przypadku wpisania kilkakrotnie
    > zlego PINu w POSe?

    Generalnie tak jak w bankomacie - oba urzadzenia powinny postepowac
    zgodnie z poleceniami banku wydawcy karty. Jak zatrzymac - to
    zatrzymac, jak powiedziec cardholderowi 'go away' to mu to powiedziec.

    --

    --w