  • 21. Data: 2011-03-24 15:04:08
    Temat: Re: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku -0,25 %
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 08:55:46 +0100, k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > już po zakończeniu sesji.
    >
    > Ceny zakupu z godziny 13,30 dnia 31 grudnia 2010:
    >
    > Eko Export (EEX)-cena zakupu 8,00 zł,  cena 7,45 zł, zysk -6,87 %
    > GRUPA PSW (GPH)----- 1,55 zl,  cena 1,14 zł, zysk -26,45%
    > IQP (IQP)------------2,76 zl,  cena 2,30, zysk -16,66%
    > MCI (MCI)-------------8,60 zł,  cena 8,30 zł, cena -3,49%
    > KGHM (KGH)----------173,00 zl,  cena 179,20  zysk  +3,58%
    > Photon Energy (PHO)------4,25 zł,  cena 4,59,  zysk +8,00 %
    > SADOVAYA (SGR)-----cena zakupu  13,08 zł, cena  11,40 zł, zysk -12,84 %
    > GPF CAUSA   cena zakupu 0,04 zł, cena 0,06 zł , zysk +50,00%

    ... w cyckaniu drobnych ciułaczy chyba ;). Czy oprocz splitow ta "grupa"
    jeszcze czyms sie zajmuje?

  • 22. Data: 2011-03-24 15:51:39
    Od: k...@p...onet.pl

    cytat
    > ... w cyckaniu drobnych ciułaczy chyba ;). Czy oprocz splitow ta "grupa"

    > jeszcze czyms sie zajmuje?

    ODPOWIEDZ:
    Podpisanie istotnej umowy.
    Zarząd Grupa Prawno-Finansowej CAUSA S.A. informuje, że w dniu 23 marca 2011
    roku została podpisana umowa o świadczenie usługi konsultingowej w przedmiocie
    doradztwa inwestycyjnego, strategicznego i prawnego w procesie wyceny
    przedsiębiorstwa i przekształcenia formy organizacyjno-prawnej Zleceniodawcy
    oraz przygotowania spółki do wprowadzenia akcji w alternatywnym systemie
    obrotu NewConnect dla spółki Mazuria-Bravo z siedzibą w Warszawie.

    Wynagrodzenie Grupy Prawno-Finansowej CAUSA S.A nie będzie odbiegać od
    przyjętych standardów przy tego typu usługach, a w związku z wartością
    przychodów jakie ma uzyskać GPF CAUSA S.A. z tej umowy jest to istotna umowa.
    Przy założeniu pełnej realizacji umowy emitentowi przysługiwać będzie
    wynagrodzenie w kwocie nie niższej niż 150.000,00 zł. Zawarcie wyżej
    wymienionej umowy zostało uwzględnione w prognozach finansowych na rok
    obrotowy 2011.

    A dodatkowo takie uwagi o plynnosci przyjmuje na koniec roku-bo wtedy liczymy
    calosc tego portfela.
    Na EEX tez pluliscie a teraz przeproscie:-)

    Choc mi na tym specjalnie nie zalezy bo realnie te spolki dadzą dobre wejscie
    na podatek za 2011. Bedzie na jabka cOkier i mercedesa jesli dobrze widze

    kroovka

  • 23. Data: 2011-03-24 16:26:49
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 16:51:39 +0100, k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > wynagrodzenie w kwocie nie niższej niż 150.000,00 zł. Zawarcie wyżej
    > wymienionej umowy zostało uwzględnione w prognozach finansowych na rok

    A byles w ich siedzibie? Mają przynajmniej jakieś aktywa? Jakiś komputer
    albo coś? Sprawdzałes czy nie używają nielegalnego windowsa?

    Sorry za zgryźliwość, ale jakoś nie wierzę prawnikom, dentystom i innym
    demagogom. Ale może się uda. W koncu jak sie kupi po trochu cały NC zawsze
    w coś można trafic co podskoczy 10 razy.

> [...]
    > na podatek za 2011. Bedzie na jabka cOkier i mercedesa jesli dobrze widze

    Czego Ci szczerze życzę :)

  • 24. Data: 2011-03-24 16:49:59
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]

    demagogom. Ale może się uda. W koncu jak sie kupi po trochu cały NC zawsze
    w coś można trafic co podskoczy 10 razy.

    Gdy beda przejmowani, podobnie jak MW Trade, to wczesniej cos napisze tutaj.
    Na razie z komunikatow widac maja zbyt duzo do roboty by tracic czas na takie
    zagrywki z systememami komputerowymi. A ja lubie firmy na najszybszej linni
    rozwoju, juz po okresie bledow i przy wprowadzaniu nowego zarzadzania i
    rozliczania. To działa.
    kroovka
    za zyczenia dziekuje-przydadza sie też; I WZAJEMNIE.
    Ja ci polecam EEX/CAUSA/ORCO dla dywersyfikacji Optimusa-pomysl o tym.
    kroovka

  • 25. Data: 2011-03-24 18:39:02
    Od: "Olii" <a...@o...pl>

    > kroovka

    > za zyczenia dziekuje-przydadza sie też; I WZAJEMNIE.

    > Ja ci polecam EEX/CAUSA/ORCO dla dywersyfikacji Optimusa-pomysl o tym.

    > kroovka

    ORCO nie ma w Twoim portfelu. Dlaczego polecasz go teraz

  • 26. Data: 2011-03-24 21:14:14
    Od: k...@p...onet.pl

    Ja ci polecam EEX/CAUSA/ORCO dla dywersyfikacji Optimusa-pomysl o tym.

    > ORCO nie ma w Twoim portfelu. Dlaczego polecasz go teraz

    Niezwykle :-)
    PORTFEL bedzie mial sie dobrze i jest na caly rok do konca grudnia 2011.
    Ale czy Koledze nie moge polecic niezaleznie od tego firme jaka mnie fascynuje
    dopiero od miesiaca?
    Ale jesli przyjąc , ze w czasie calego roku, ja sam sobie, nie mogę, w realu,
    poza "PORTFELEM NA 2011 ROK" mieć na rachunku innej spółki jest DYSKRYMINACJĄ.
    By nie zbić tej delikatnej wizji zapomnij prosze o tym ORCO (ja go mam ale gdy
    bede chcial to pozbede sie go natychmiast i potem znowu dokupie). Traktuje
    ORCO jak kiedys Immoeast i mnie to w doktrynie rocznego portfela nie szkodzi.
    Dziękuje.

    kroovka

  • 27. Data: 2011-03-25 06:34:10
    Od: a...@o...pl

    > Ja ci polecam EEX/CAUSA/ORCO dla dywersyfikacji Optimusa-pomysl o tym.

    > Niezwykle :-)

    > PORTFEL bedzie mial sie dobrze i jest na caly rok do konca grudnia 2011.
    Oby miał się dobrze bo nie wygląda to najlepiej, prawie wszystko na minus. -
    GRUPA PSV - moje największe obawy. Jakiś czas temu wystawiłem dla żartu
    zlecenie na 1,02 zł. Wpadło, oby żart się opłacił. Mam nadzieję, że jest to gra
    pod dywidendę. Będzie jazda jak ustalą mniejszą niż 0,18zł.
    PHOTON - mam wątpliwości.
    MCI - nie mniejsze.

    > Ale czy Koledze nie moge polecic niezaleznie od tego firme jaka mnie
    fascynuje

    Jestem ciekaw co jeszcze Cię fascynuje.

    Olii

  • 28. Data: 2011-04-01 16:58:27
    Temat: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku +3,96 %
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL 7. spółek  NA 2011 ROK
[...]

    Eko Export (EEX)-cena zakupu 8,00 zł,  cena 7,85 zł, zysk -1,88 %
    GRUPA PSW (GPH)----- 1,55 zl,  cena 1,06 zł, zysk -31,61%
    IQP (IQP)------------2,76 zl,  cena 2,26, zysk -18,11%
    MCI (MCI)-------------8,60 zł,  cena 8,80 zł, cena +2,32%
    KGHM (KGH)----------173,00 zl,  cena 185,00  zysk  +6,94%
    Photon Energy (PHO)------4,25 zł,  cena 4,35,  zysk +2,35%
    SADOVAYA (SGR)-----cena zakupu  13,08 zł, cena  12,65 zł, zysk -3,28%
    GPF CAUSA   cena zakupu 0,04 zł, cena 0,07 zł , zysk +75,00%  (obroty
    imponujace!) zaczynamy powolne wzrosty.

    ZYSK AKTUALNY +3,96 %

    kroovka

  • 29. Data: 2011-04-01 17:32:03
    Temat: Re: PORTFEL NA 2011 ROK - plan 100% zysku +3,96 %
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 01 Apr 2011 18:58:27 +0200, w <1...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl napisał(-a):

> [...]
    > SADOVAYA (SGR)-----cena zakupu  13,08 zł, cena  12,65 zł, zysk -3,28%
    > GPF CAUSA   cena zakupu 0,04 zł, cena 0,07 zł , zysk +75,00%  (obroty

    Dopisałeś chyba causę po czasie, bez niej zysku by nie było.

  • 30. Data: 2011-04-04 21:08:42
    Od: "Piotr P." <p...@p...plNIELUBIESPAMU>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> wrote:

    > GPF CAUSA cena zakupu 0,04 zł, cena 0,06 zł , zysk +50,00%
    >
    > Skąd wziąłeś cenę 0,06 zł ???
    > Spróbuj sprzedać po tej cenie, kilkadziesiąt milionów akcji po 0,06 zł czeka
    > na S a realny popyt jest ustawiony na 0,04 zł.
    > Nawet za 0,05 zł nie sprzedałbyś dziś większej ilości.
    >
    > Te groszówki to totalny przekręt i nie podawaj w swoich statystykach
    > nierzetelnych danych bo doskonale wiesz, że płynność groszówek GPF CAUSA jest
    > praktycznie zerowa !!!

    Mineło kilka dni a GPF lata już po 0,08 zł, dziś poszło ponad 9M akcji,
    także z płynnością też nie tak źle. Ciekawe czy przewidywania kroovki co
    do 0,12 zł i wyżej się sprawdzą.