  • 11. Data: 2009-11-03 21:44:39
    Temat: Re: POLBANK - ciag dalszy
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Lis, 22:13, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > A Maestro to niby zapłacisz?
    Troszkę łatwiej niż VE.

  • 12. Data: 2009-11-03 21:47:05
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Lis, 22:37, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > A o ile pamiętam, nie tak dawno ktoś opisywał, jak to PB upewniał
    > się telefonicznie, czy aby na pewno ma realizować przelew... :-P

    Tak ostatnio zmienili regulamin, było, nawet, że mogą każdą transkację
    tak sprawdzać
    ale w końcu dodali, że tylko te na wieksze kwoty.
    Mnie to jeszcze nie spotkało a trochę przelewów robię, zazwyczaj na
    niskie kwoty, ale jak przelewałem 6,5k też nikt nie dzwonił. Więc
    uznałem, że pewnie "wieksza kwota" to ok 1 mln ;)

  • 13. Data: 2009-11-03 21:49:31
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Lis, 22:37, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Zatem, jeżeli nawet komuś coś *do tej pory zawsze działało*, to taka
    > sytuacja tylko uprawdopodobnia hipotezę, że wszystko zawsze działa.
    > Jeśli jednak komuś coś nie zadziałało choćby raz - z hipotezy
    > zostaja wióry.
    Zawsze jest tak, że coś może nie zadziałać.
    Polbank kiedyś informował, że będzie sprawdzał przelewy na wiekszą
    kwotę telefonicznie,
    ale ja chyba do tej wiekszej kwoty przelewu nie dotarłem..:)

  • 14. Data: 2009-11-03 22:18:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcpsen$koa$1@inews.gazeta.pl>,
    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Chyba faktycznie nie wydaje. Ale za to wydaje Visę. Jakaś różnica?

    Bo roznych VIS mam juz ze 4.
    Wiec dla odmiany chcialem MC. Teraz jade do Afryki.
    VISA nawet nie ma Sudanu na swojej stronie www. Mastercard - owszem
    (mimo ze wciaz watpie ze maja tam bakomaty - nic na to nie wskazuje).

    > Witamy w Polbanku! Poczekaj aż spróbujesz zrobić przelew przez
    > Internet... :-)

    Nawet nie bede probowal.
    Zreszta - karty tez nie wzialem.

    TA

  • 15. Data: 2009-11-03 22:22:21
    Od: sorden <s...@u...pl>

    waldek wrote:

    > Kilkakrotnie byłem w Niemczech i płaciłem oraz wypłacałem z bankomatu euro
    > przy pomocy VE Polbanku. Porównywałem kursy po przyjeździe Oświadczam Wam
    > autorytatywnie, że żadna inna karta nawet nie dorównuje tej z Polbanku.

    To znaczy, ze nie placiles jeszcze karta Aliora.

    --
    in

  • 16. Data: 2009-11-04 06:46:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 03 Nov 2009 18:19:18 +0100, J_K_K napisał(a):

    > Mnie szczególnie zastanowił punkt o bezpłatnych wypłatach z Euronetu,
    > ale pod warunkiem, że nie jest w innym banku. A jak w ścianie tego
    > innego banku ;-) ?

    Na stronie Polbanku jest lista bezpłatnych Euronetów.

  • 17. Data: 2009-11-04 08:10:23
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Grzexs" news:hcq68a$46o$1@inews.gazeta.pl

    > Hmmm... A z moich obserwacji wynika, że takie bankomaty nie są zbyt
    > rozpowszechnione. Zwykle tamtejsze maszyny obsługują GeldKarte, EC i
    > Maestro. A nawet jak jest nalepka Visa, to niekoniecznie oznacza to Visa
    > Electron. No chyba, że w przeciągu ostatniego roku coś wreszcie drgnęło.

    Takie bankomaty można jeszcze spotkać w małych miejscowościach, ale i tak
    stanowią one minimalny % dostępnych na rynku maszyn i są to raczej
    urządzenia na wymarciu.
    Wypłata kasy z bankomatu standardową kartą (Visa, VE, MC, Maestro) nie
    będzie stanowiła problemu. Jeżeli jesteś w dużych miastach - możesz spać
    spokojnie :) Gorzej z płatnościami w sklepach - tutaj najogólniej rzecz
    ujmując jest dramat, zaś Niemcy pod tym względem to dziki kraj - bez gotówki
    ani rusz ;)

  • 18. Data: 2009-11-04 09:12:06
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-03 22:49, Krzysiek wrote:

    > Zawsze jest tak, że coś może nie zadziałać.

    Nie szło mi o niezadziałanie przypadkowe, ale "strukturalne".
    Oczywiście, rzadko po jednym przypadku można stwierdzić z całkowitą
    pewnością, które z nich się przydarzyło, ale czasem jednak tak. I
    wtedy hipotezę optymistyczną mamy z głowy...

    witrak()