  • 1. Data: 2009-03-10 07:34:06
    Temat: POLBANK KK-dostałem maila
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    witam
    dostałem takiego smsa:

    "Zrób 5 operacji kartą kredytową VISA POLBANK - a otrzymasz 50 zł"
    szczegóły na www.polbankefg.pl/50

    czy to prawda? strona nie wchodzi

  • 2. Data: 2009-03-10 07:37:06
    Temat: Re: POLBANK KK-dostałem maila
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    Zrób 5 operacji kartą kredytową VISA POLBANK do 30 kwietnia - a otrzymasz 50

  • 3. Data: 2009-03-10 09:01:43
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 10 Mar 2009 08:34:06 +0100, Anna R. napisał(a):

    > "Zrób 5 operacji kartą kredytową VISA POLBANK - a otrzymasz 50 zł"
    > szczegóły na www.polbankefg.pl/50
    >
    > czy to prawda? strona nie wchodzi

    http://polbank.pl/karty-kredytowe/50-zlotych-piechot
    a-nie-chodzi.html

    Promocja dla tych którzy mają kartę ale jej nie używają.

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2009-03-10 09:27:46
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):
    > Promocja dla tych którzy mają kartę ale jej nie używają.

    "...dotyczy Klientów Banku, będących Posiadaczami lub Użytkownikami
    Kart Kredytowych głównych lub dodatkowych, wydanych przez Bank w systemie
    płatniczym Visa, którzy od momentu
    wydania Karty Kredytowej nie dokonali żadnej transakcji (bezgotówkowej lub
    gotówkowej) kartą lub ostatnią transakcję
    dokonali przed 31.10.2008r"

    --
    Sinus

  • 5. Data: 2009-03-10 10:09:40
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    aha ok czyli ja

    bardzo dziękuje i zaczynam lubić polbank

    pójde kupie zaraz pare bzdur albo gazetę na tą i 50 zł w kieszeni

  • 6. Data: 2009-03-10 20:09:51
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    % <a...@o...pl> had the courage to write:
    > aha ok czyli ja
    > bardzo dziękuje i zaczynam lubić polbank
    > pójde kupie zaraz pare bzdur albo gazetę na tą i 50 zł w kieszeni

    Jakie ty gazety czytasz?! :-o