  • 11. Data: 2012-11-13 14:15:00
    Temat: Re: PKOBP - nie mój wyciąg z KK
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-11-13 14:07, Kamil Jońca pisze:

    > O faktycznie, został tylko formularz :(. To pewnie przez telefon czy ten
    > formularz bym poprosił o podanie maila, na który bym wysłał zgłoszenie z
    > krzywym wyciągiem jako załącznikiem.
    >

    > KJ

    poszło, zobaczymy jaki mają czas reakcji

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 12. Data: 2012-11-13 14:26:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    > No nie wiem. Ja jeśli chodzi o centralę, to mam dość dobre
    > doświadczenia.

    Ja tam też jestem daleki od uogólnionego krytykowania PKO BP. Pewnie to w
    dużej mierze kwestia wspomnień:
    - moja pierwsza książeczka czekowa - PKO BP
    - moja pierwsza karta obciążeniowa Diners - PKO BP
    - mój pierwszy "kredyt na podstawie obrotów na rachunku, bez dokumentów
    dochodowych" - PKO BP
    - mój pierwszy "salonik bankowy" - PKO BP.

    Jedynie w kwestii kart kredytowych PKO BP był zawsze jak dla mnie denny.
    Natomiast nigdy,przenigdy, nie spotkałem się w PKO BP z tępotą jakiej miałem
    okazji doświadczać choćby w Millennium czy Banku BPH.

  • 13. Data: 2012-11-13 14:55:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    lolekanabolek <l...@g...com> writes:

    > Pkobp właśnie uraczył mnie na maila wyciągiem z KK,
    > imię i nazwisko się zgadza co prawda ;-))
    > szkopuł tylko w tym, że adres się różni o jakieś 350 km
    > no i ja nie posiadam KK w pkobp, ba, nawet konta tam nie mam
    >
    > olać sprawę czy zgłaszać do pkobp??

    Zapewne obaj macie konto w gmailu, typu j...@g...com i
    j...@g...com i ktoś się pomylił wpisując - albo panienka w
    banku, albo sam posiadacz karty.

    W zasadzie nie powinno się wysyłać ważnych rzeczy na email bez
    jakiegoś sprawdzenia, czy osoba odbierająca te maile to ta sama, która
    założyła konto, ale mało kto się bawi w takie weryfikacje...

    MJ

  • 14. Data: 2012-11-13 16:13:50
    Od: Matt <m...@m...ms>

    A może również na takiego maila:
    k...@g...gov.pl

    Matt

  • 15. Data: 2012-11-13 17:28:57
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 13 Nov 2012 16:13:50 +0100, Matt napisał(a):

    > A może również na takiego maila:
    > k...@g...gov.pl

    A co ma GIODO do tego przypadku?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2012-11-13 17:30:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 13 Nov 2012 14:26:47 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > dochodowych" - PKO BP
    > - mój pierwszy "salonik bankowy" - PKO BP.

    Moja pierwsza kolejka tak długa, że trzeba brać numerki - PKO BP ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2012-11-13 18:04:38
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Tue, 13 Nov 2012 17:28:57 +0100, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    wrote:

    > A co ma GIODO do tego przypadku?

    Bank podał dane osobowe (np. adres), historię transakcji kartą a może
    nawet numer karty osobie nieuprawnionej.

    Matt

  • 18. Data: 2012-11-13 18:05:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    MarekZ wrote:

> [...]
    > - mój pierwszy "kredyt na podstawie obrotów na rachunku, bez
    > dokumentów dochodowych" - PKO BP
    > - mój pierwszy "salonik bankowy" - PKO BP.

    Spójrz na to pod kątem istniejącej wtedy konkurencji.
    Ja też wiele tych usług miałem jako pierwsze w PKO BP
    z tej prostej przyczyny, że na rynku było banków pięć na krzyż.
    (chyba, że takich wyborów dokonywałeś w ostatnich 10 latach - to
    wtedy tylko zdziwienie mi pozostanie :-) )

  • 19. Data: 2012-11-13 21:43:50
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > szkopuł tylko w tym, że adres się różni o jakieś 350 km
    > no i ja nie posiadam KK w pkobp, ba, nawet konta tam nie mam

    napisz do klienta, którego wyciąg dostałaś, pewnie się "ucieszy" ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2012-11-14 01:21:12
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 12:58, lolekanabolek pisze:
> [...]
    > szkopuł tylko w tym, że adres się różni o jakieś 350 km
    > no i ja nie posiadam KK w pkobp, ba, nawet konta tam nie mam

    Jak Cie uraczył ma maila to mu odeślij. Nie przepracujesz się.

    --
    animka